21 Aralık 2011 Çarşamba

şilanın bana çizim yaptırmama gayretleri


bazen öyle şeyler yapıo ki çıldırıyorum bazende ısırmamak için zor tutuyorum kendimi..çok tatlı bebeğim ya..agzını burnunu her yerini yerim onun :) hele bide bana fırça atması var ki aman aman.. dışarda işlerim oldugunda ofise geç geldiğimde bir homurdanması var evlere şenlik  dikilio  ayakta gözümün içine içine saydırıyo artık ne dio anlamıorum ama :) yanında çizim yapmak yemek yemek imkansız  gelip baş köşeye kurulur hemen cadı şilam benim :) geçen gün ki halimizden bi kaç karemizi koyalım buraya dedik :) şila ve benim  çizim yapma ve yaptırmama gayretlerimiz :) 

Burda silgimle top gibi oynamaya çalışıo yavrum annesi ders çalışmasında  nasıl engel olursa olsun yani 


 Burda bana hesap sordugu an  biraz bağırmıştım ona  bana bak ben karate biliorum bakışı :) 

 yaa benimle ilgilenmessen adama böyle ders yaptırmazlar işte bakışı 

bu araba bizim olucak kızım seni de üstüne çizicem dedim ondan sadece izlio  

kalemin ucunda ne varsa artık  kokluo sanki yemek var ucunda ya 

burda ona çok sert baktım, oda bana masumane ayakları yapıo çok blöfçü ya 


iki dk nete bakıyım dedim hemen elimin üstüne yayıldı  uyuma numarası yaptıgı an 

Burda cidden uykuya daldı, numara yapcam derken  :) 

Ve horlamaya başladığı an :) 

7 yorum :

agresif prenses dedi ki...

yerim ben o şilayı çokk tatlı bir kedicik bu yaa :)))))

zoitsa dedi ki...

çok tatlılar yaa..bende de bir yaramaz bıdık var ;kuddusi:)

Profösör dedi ki...

keratalar çok sevimli lurlar. Ona bir mavi bir boncuk takmalısın...

Berra dedi ki...

agresif prenses: tşk ederiz :))

zoitsa: ismide pek şekermiş :))

Profösör: haklısın valla bi tane nazar boncuğu alıp iliştireyim badisine :)

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Çok şeker çok:Zeytin gözlüm.
Öptüm patilerinden.
Sevgiler:)

Fırat Akçay dedi ki...

çok zengin bir kitaplığın varmış...ne güzel:)

Berra dedi ki...

♥GÖNÜL ÇELEN♥ :tşk ederiz :) bizde seni öptük :)

Fırat Akçay : hehe saol :)