23 Aralık 2011 Cuma

mimlenme ve mimleme :)

sevgili  arkadaşım minik kuşum  zeynep beni mimlemiş saolsun :) bende ancak zaman buldum cvplamaya .. bu mimin  konusu   yeni yıla yıla girmeden  olmasını istediğimiz şeyleri yazıyoruz ve allahtan  istiyoruz.. şimdi benim çok isteğim oldugu için  başlıcalarını  yazayım  bari .. 12 dilek ile sınırlandırılmış  bir mim 12 nin dışına çıkmıoruz :)

1.) öncelikle rabbimden  hayırlı  bir sene  geçirmeyi diliyorum..
2.) mimar sinanı kazanmak  istiyorum.
3.) kötülerin   her zman oldugu gibi  arkada kalmalarını istiyorum..iyiler kazansın daima :)
4.) sonracığıma vosvos istiyorum  üstü açık pembe :)
5.) tatile gitmek istiyorum  bi kaç günlükte olsa :)
6.) öss den yüksek puan almak istiyorum..
7.) boy boy juniorlarım olsun  istiyorum :P
8.) sağlıklı ve huzurlu bir sene  geçirmeyi diliyorum..
9.)öncelikle anneme babama  kardeşlerime ve tüm insanlara sağlık diliyorum..
10.) ayy  ben ne kadar az şey istiyormuşum ya yazıcak bişi  bulamadım diyorum :)
11.) yeni bir iş yeni bir aşk diyorum :) : P
12.) ve son olarak ta rabbim herşeyin hayırlısını versin   dünyada mutsuz kimse kalmasın  kötülerde  kötülüklerinden ders alsın..bazı  insan görünümlü hayvanlar insan olmayı öğrensn.. bu kadar bitti  heffffff  amma  çok şey istedim ya :)
kimleri mimlesem diye bakındım ama  ben bunu açık mime çeviriyorum  herkesi mimliorum  herkes  yazsın  12 dileğini :) 


8 yorum :

Profösör dedi ki...

Dilerim ki umdukların olur. Dileklerin kabul olur.

Berra dedi ki...

Amin inş. umarım sizlerinde :) tşkler

Fırat Akçay dedi ki...

inşakkah hepsi en kısa sürede gerçekleşir....:)

Berra dedi ki...

inş. tşk ederim ..dilerim sizlerinde amin :)

şirins dedi ki...

ya bu arada berracım bende öss ye hazırlanıyorum (hani şu sürekli adı ve fomatı değişen sınav!!!)neyse...:)ve bende mimar sinanı istiyorum yaa off iç mimarlık istiyorum yaa puff :( yetenek sınavıyla şansımı deniycem ama çok umutlu olduğumu da söylemiycem sen kursa gidiyodun dimi ne okumak istiyosun?

Berra dedi ki...

hımm iç mimarlık perspektif konusunda çok iyi olman lazım.. kursa gidiyor musun? ben kursa gitmiyorum şuan bende mimar sinan istiyorum grafik yada moda tasarımı bölümlerini deniycem :) bakalım kısmet sana da bol şans cnm..çok çizmek lazım çokkk :)

şirins dedi ki...

iyi seneler berracım... :) çizim kendi başıma yapıyorum kursa gitmiyorum çünkü dersanem var yazın üç ay teknik ders almayı düşünüyorum bakarsın mimar sinan da buluşuruz :) ah nerede vah nerede...hoşçakal sevgiler tekrar iyi mutlu sağlıklı seneler...

Berra dedi ki...

şirins: tşk ederim sana da iyi seneler cnm.. inş kazanırsın kısmet belli mi olur bakarsın aynı okulda oluruz :) sevgiler