20 Aralık 2011 Salı

karışık çekimlerden kareler
























7 yorum :

yemekbiraşk dedi ki...

eşarp çok yakışmış söylemeden geçemedim:) sevgiler

Profösör dedi ki...

Güzel paylaşımlar. orda ben de resimler çekmiştim çocuklarımın..

Berra dedi ki...

yemekbiraşk : çok tşk ederim :) ziyaretinize memnun oldumm :) sevgiler


Profösör : evet güzel yerler gerçekten..huzur var sessizlik var :)

eatcinemashoppingbypg dedi ki...

merhaba bloğunu çok yeni takip ediyorum...

kırmızı arka fon çok yakışmış...

Berra dedi ki...

eatcinemashoppingbypg : tşk ederim memnun oldum ziyaretinize..sevgiler :)

şirins dedi ki...

selamlar Berracım,nasılsın uzun zamandır girmiyorum nete şimdi bakınca merak ettim fotoğraf çekimlerinin özel bir nedeni var mı öylesine, anı olsun mahiyetiyle mi çektiriyorsun :) bu arada çeken kim onu da merak ettim aslında :P güzel çıkmışsın tabi onu da belirtiyim ama biraz daha gülümse lütfen :) gülmek iyidir ;)görüşmek ezere sevgiler

Berra dedi ki...

slm cnm evet fark ettim yoklugunu :) çekimlerin nedeni fotograf dersi alıoruz arkadaşlarla hem deneme çekimi yapıoruz hemde öğreniyoruz bende aynı zmanda arkadaşların modeliyim :) ziyaret için tşkler cnm yine gel