27 Ekim 2011 Perşembe

zor zamanlar

İki çay içmiştik orada birisi açık
     Keşke yalnız bunun için sevseydim seni . . . 



zor günlerden  geçiyor yine ruhum..bedenim hasta ruhum yorgun..hiç gücüm yokken bütün bunlarla nasıl  başa çıkabilirim bilmiorum..kısa süreliğine de olsa hastane de yatmak çok kötü hemde çookk..üstelik nöroloji servisinde..oradaki hastaları gördükçe halime şükrettim.. ne oldugunu anlamadan  kendimi makinalara bağlanmış olarak buldum..korktum neler oluyordu böyle, yanımda kimse yoktu :( neden oluyordu bunlar..aslında bunlara sebep olan şeyi biliyor ama kimseye bişi diyemiorum..konuşmuyorum hiç..kimseyle konuşmuyorum.. zoraki olarak kendimi insanların arasına  karıştırmaya alışıorum..ama pek başarılı olamıorum ..artık uzun vade de planda yapmıorum çünkü anladım ki yarın  ne olucagı belli değilmiş..kalır mıyız gider miyiz bunun bi garantisi yok ki..ben orada ki hastalar kadar umutlu değilim..kendimde bunu gördüm..beni hayata bağlayan hiç bir şeyin olmadıgını düşündüğüm için umudum da yok sanırım..ama buna ragmen içimden  kendime itiraf ettim kabul ettim..önce kabullenerek başlayayım dedim..ben hastayım bu hafife alınacak bir şey değil.. iyi olmam gerek düzelmem  gerek hayallerimin peşinden koşmam gerek bunun için iyi olmalıyım dedim..ama sadece dedim..gerisi yok..bilemiorum bu hastalıkla başa çıkabilir miyim..uygulaması söylemesi kadar  kolay olmuyor ki..kendi kendimi avutuyorum galiba..

27 yaşındaysan, hayatını anlamlandıran hiç bir şey, hiç bir kimse yoksa ve karamsarsan, güçsüzsen, kalabalıklar içinde yalnızsan, hayat gerçekten zor..


9 yorum :

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Allah acil şifalar versin.Çok doğru demişsin.İyileşmen gerek ve hayallerinin peşinden koşman gerek.Demek de çok önemli,azımsama.İyileşmeye mecbursun.
Sevgiler...

Profösör dedi ki...

Her zaman çay keyfi olmaz. Belki birer kahve içilseydi kırk yıl hatırı olurdu.

coraline dedi ki...

sabır gerek,çok zor ama.kitap okumak biraz iyi gelebilir belki

agresif prenses dedi ki...

bütün bunları 37 yaşında hissetmen ve yaşamansa daha da zor:(((((((

Berra dedi ki...

Gönül çelen: amin cnm tşkler..

Profösör: kimbilir belki ..

coraline: sabrıma ben bile bazen hayret ediorum inan..iyi gelecek şeyleri deniyorum ama nafile belki biraz zaman sonra daha farklı olur herşey..tşkler

Agresif prenses: :(((( herşeyin hayırlısı olsun diyelim..

Dijital Günlük dedi ki...

Canım benim 'DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN' Bu güzel günde kafandaki bütün olumsuzlukları atıp, bu dünyada olmanın güzelliklerini düşün, hayalleri,çekeceğin kareleri,çizeceğin boyuyacağın güzel resimleri düşün :) İyi ki varsın,öpüyorum çookkkk! Polonyalıların deyişiyle Sto Laaaat :)

Berra dedi ki...

Dijital günlük: zeynepcim teşekkür çok ederim kuşum.. sende iyi ki varsın canım..inş bu saydıklarını gerçekleştirebilirim.. kocaman sarılıyorum .. öptüm çok :)

Ashley ★ dedi ki...

♥ mutlu bayramlar,budapeste'den selamlar oralara :)♥

Berra dedi ki...

Ashley : tatlım tşkler buradan da oralara selamlar ve kucak dolusu öpücükler..