17 Ekim 2011 Pazartesi

Farid Farjad konseri Caddebostan Kültür Merkezi

15 ekim cumartesi günü caddebostan kültür mekezin de farid farjad konserindeydim..benim farid hayranı oldugumu bilmeyen  yok sanırım..bu konseri de diğerleri gibi çok güzeldi..konser öncesi sergileri gezdik..keyifliydi..bu arada ckm yi çok begendim tam bir kültür merkezi gerçekten.. tiyatrosu sineması  sergi salonuyla beni  cezbetti..  en kısa zmanda tekrar  gidicem  sergiyi detaylı gezmek için..şimdi  bir kaç foto eklemeden olmaz tabi.. aslında çok fazla foto ve video çekmemeye  dikkat ettim çünkü  o zman  dinlediğim müzikten bir şey anlamıorum.. sadece sevdiğim iki parçayı videoya aldım.. biri golha biri de bilen bilir amad amma










en sevdiğim iki parçasını da eklemeden olmaz dimi
Golha


Amad Amma

1 yorum :

Profösör dedi ki...

Teşekkür ederiz paylaşımların için..