7 Ekim 2011 Cuma

cilveli kedim nazlı pisim benim

insanın  siyah bir kedisi varsa ve yaramazın tekiyse yerlerde yuvarlanıp  gelip tepesine çıkıosa  bunu bile bile beyaz gömlek giymenin alemi ne ki :)  ama sevioruz ve giyiyoruz işte napalım.. kızıcığım çok afacan ellerimin her yanı tırmık içinde..kucağımdan hiç inmez zaten ya benim yada patronumun kucağındadır..ona o kadar yapmasa da beni  fena sıkıştırıyo  her dakka oynayalım istiyo bide inatçı ki hırsını alıp ısıramassa  doğru kapı agzında ki paspası paralamaya gidio :) nihayetin de memnun muyum  hemde çookkk..
ellerimin ısırık ve tırmık içinde olması  benim için  hiç sorun deil  ikimizde bayılıoruz birbirimizle oynamaya..şuan 2 aylık  ve çok meraklı  her şeyi karıştırıyo..yanında yemek bile yiyemioruz  her şeyi istiyo :) bazen  onla ilgilenmeyip  bilgisayara odaklanıorum  o zman çıldırıyo  yüzümü yalamalar mı dersin  burnunu yanagıma dayamalar  patisiyle  yanaklarıma dokunmalar :)  gelde mıncıklama bu kadar  yagcılığa dimi :) çok cilveli bi kedim var :) bazen kara dedik bazen paris ama bu işve ye cilveye  adını zilli koyduk  zilli diye çağırıyoruz onu :)








5 yorum :

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Ama Zilli pek şeker.
Öptüm patilerinden.
O zaman sizi
http://pembepatii.blogspot.com/
bekliyoruz.
Sevgiler:)

♥ PEMBE PATİ♥ dedi ki...

Mırk:)

Profösör dedi ki...

Kedileri severim..

yemekbiraşk dedi ki...

kedini iş yerine götürebilmen güzel bir ayrıcalık:)
sevgilerimle..

Berra dedi ki...

♥GÖNÜL ÇELEN♥ : tşk ederiz..en kısa zamanda gelioruz bizde :)

♥ PEMBE PATİ♥ : :))

Profösör : cici komik akıllı hayvanlar :)

yemekbiraşk : tşk ederim.. patronumda çok sever o yüzden sorun yaşamıyoruz :)