1 Ekim 2011 Cumartesi

Benim Adım İstanbul (gerisini sen anla )


Yorgunum..Bu neyin yorgunluğu bilmiyorum,ama yorgunum işte..Körüm..Unutkanım..Sağırım..Aşkın gürültüsüyle sağır oldum sanki..Dilsizim..Kelimelerimi kaybettim..Öznem yok..Her geçen gün kendime yeni bir şeyler eklerken ,bir şeylerimi de kaybediyorum..mesela neşemi kaybedince yeni yeni hüzünler ekledim benliğime..
Ben kendimde azalınca yalnızlaşmaktan korktum..Sonra biraz daha  sen kattım kendime..böyle daha güzel olduk tamamlandık..Benim adım İstanbul sevdiğim ben böyle diyeyim  gerisini sen anla..

Yorgunum evet! Ama yalan söyledim aslında..Sebebini biliyorum..Her şeyi bir bir biliyorum..
Çaresizim! Çare(siz) sensiz..kalabalıklar arasında sensiz bomboş yapayalnızım..

Bir şeyler yazmak derdimi kağıda dökmek istiyorum kalemim bana yoldaş olsun istiyorum..Ama o yazmıyor..Mutsuzluk dolu hüzün basmış mısralarıma şahit olmak  onları ölümsüzleştirme me vesile olmak istemiyor..Ya ucu kırılıyor, Ya mürekkebi bitiyor..

Benim Adım İstanbul..Mavi Bir okyanus taşıyorum içimde..Koyu mavi bir aşk..
Simsiyah gecelerim var benim, koyu mavi aşkımın derinliğiyle bütünleşip lacivert'e çalan..
Benim Adım İstanbul..
Mavilerim kusursuz..
Siyahlarım yorgun..

Üsküdar-Salacak
23:50-02:05
30/09/2011
M.Berra Bayka..


Farid Farjad-Amad Amma

3 yorum :

Profösör dedi ki...

süperdi tek kelimeyle.. Ordan Kızkulesine çıksaydınız. Çok romantik olurdu inanın..

Kısaca Fd dedi ki...

uyumak isterse ınsan. Karanlık kendi gelir.

Berra dedi ki...

Profösör: tşk ederim profösör..kız kulesine gitmek yerine yakınından ona bakmayı tercih ediorum..gidersem büyüsü kaçıcak gibi hissediorum uzaktan bakıorum bende..

FD: off off o ne güzel bir sözdür öyle..tşk ettim..