23 Eylül 2011 Cuma

uykusuz ve yorgun..


eski çizdiğim  minnakları koyarak kandırıyorum sizi  :) ama yakında  çok yakında   güzel eskizler eklicem..blogger sözü 
son iki haftadır  hem  çok yogun çalışıorum, üstelik hemde geziyorum..
çalışma saatimin çıtası yükseldi..artık ofis dışında da çalışınca geç bitiyor işimiz..ama bitince de mutlaka bi yerde çay içmeden bişiler yemeden dönmeyiz..ama arada bir direk eve geldiğimizde oluyor tabi..dün işimiz çok geç sayılmayacak bir saatte bitti bizde ortaköye çay içmek ve denize bakıp biraz nefes almak için gittik çünkü kafa yorgunlugu hiç bişiye benzemio cidden..sonra dönüşte de bir adana  dürüm yedik ki anlatamam..ben ki adana falan yemem  önce ki yazımda bahsettiğim gibi, ama mozan hoca benim bu  inadımı kırdı iyiki de kırmış..bayıldım bayıldım..işte böyle yogun çalışınca ister istemez bende eve gidince perte çıkmış gibi oluorum..arabamız var  yürümüyoruz ama kafa yorgunlugu daha beter biişi kesinlikle..bu nedenle eve gidince pek kitap okuyamıyor, karalama nadiren yapıyor yazmakta oldugum hikayeminse yanından geçmiyorum..ama bir süre bu şekilde devam edicek sonra daha da yogun olucak nefes almayı yasakladım sanki kendime.. bile bile bu kadar çok programı bi araya getiriyorum..yapıcaklarımdan  aklımda net olanları şöyle ki; atölyeye git , okula git ve geç kalma, ders çalış, sürekli pratik yap, işe git, okul çıkışı sergi ve seminerleri kaçırma, diğer stajyer olarak başladığım yerde  kendimi hızla geliştirmek  gibi gibi gibi.. he birde fırsat buldukça yeni yerler keşfediorum..fırsat mı olur bu yogunluga diyenler vardır ama var tabi kiii neden olmasın :)) bende bazen herşeyden sıkılıp  basıp gidiorum kendime zaman çalıorum :) bunu yapmam da gerekli herkesin yapması gerekli hatta..ya işte böyle blogcanlar..aslında buraya yazdıklarımı  bazı nefes alması bile gereksiz olan insanların okumasını istemiyorum..hiç hazetmiyorum  kaba ve cahil  insanlardan ama  ne yapalım onlar kapıdan kovsak bacadan girebilicek kadar yüzsüzdürler..ne diyelim Allah ıslah etsin.. inş. insan olmayı becerebilirler..bugün cuma o insanlar içnde iyi dileklerde bulunalım..


gel gelelim görsellerimize..ne koysam ne koysam diye çok düşündüm ve ne zman yaptıgımı hatırlamadıgım eski minnaklarımı buldum pcmin derinliklerinde :)) taratmışım ama yayınlamamışım :) hadi o zman onlar gelsinn..

dipnot: sabah işe geç kalmıyım diye sahurdan sonra yatmadım (bu sıra ben yine oruc tutmaya başladımda )  zaten  geç yatıorum 01:30- 02:00 arası gibi birde 5 te sahura kalkınca pek fena oluo uykumu hiç alamıorum..gece bişi yemesemde kalktım su ve sigara içtim ama yatmadım biliorum uyursam geç kalırdım..şimdi gözlerimi zor açık tutuyorum pff   :(