16 Eylül 2011 Cuma

Sultanahmet Akşamları

bu hafta ikidir sultanahmetteyim..artık akşamları  sürekli dışarda olmam  gerekicek..çok yogun bir dönem benim için  her yönden ..hafta içi gündüz  ve akşam olmak üzere tam gün çalışıorum artık ..hafta sonuda  bir gün okul bir gün atölyede olucam.. fırsat bulabilirsem  arada ders falan da çalışayım diorum :) yani burdan  anlatmak istediğim bloguma  pek  giremeyebilirim girsemde diğer blogları  gezemeyebilirim..aslında  telefondan bağlanıp post atabilirim  belki.. neyse..sultanahmetteki simit festivaline mutlaka giden olmuştur.. ilk akşam  toplantı babında  görüştük yol bizi oraya götürdü..bir de baktık ki festival var ..oturduk biraz semazenleri izledik fotograf çektik sonra kalktık dervişe geçtik ..güzel bi akşamdı.. dünde yine  görüşmlerden sonra kendimizi tarihi yarımada ya attık..bu akşam  bakalım nerelerde olucaz :) şimdilik baş baş..

bi kaç foto koymadan olmaz ama dimi ..
önce kısa bi video gelsin



video







Bu görüntüyü çeken ben ,beni çeken muharrem bey :) 




bitti..

3 yorum :

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

benım yeriem de keyfını cıkar simidin sultan ahmetin

Profösör dedi ki...

Sultanahmet meydanı insanı büyüleyebilir..

Berra dedi ki...

kova kadınıyım ben: baş üstüne efendim nedemk çıkartmazmıyız :) ama inş kısa zmanda kendiniz çıkarırsınız :)

profösör: cidden öyle harika bi atmosfere sahip tarihi yarımadamız :)