12 Eylül 2011 Pazartesi

galata



son zamanlarda çok gezmeye başladım..her gün bi yerde olmam gerekiyor nerdeyse..hiç bi yere yetişemiorum..Ama arkadaşlarıma da elimden geldiğince vakit ayırıyorum tabi ki ..bu hafta sonu da güzeldi..bir gününü kuzuyla diğer gününü didoşla geçirdik..kuzumla adım adım galatayı dolaştık..
önce her zaman ki mekanımıza gidip pastamızı yedik çayımızı içtik sonra tuttuk tasarımcılar sokağının yolunu..tasarımlardan ziyade tarihi dokuya hayran kaldım  hep giderim ama her gidişimde ilk kez gidiyormuş gibi hissederim..











Bu da daha sonra sirkeciye geçip yediğimiz patsomuz..bu kuzucanımın patsosu yarım ekmek yediğim günler  eskide kaldı şimdi tostun dilimini zor yiyorum..ben sandwıch patso söyledim ama onun da yarısını ancak yiyebildim halbuki çokta severim bu patsoyu..dışarda her yerde yemek yiyen biri değilim seçici olmuşumdur daima..ama son zamanlarda yemek yeme alışkanlığımı kaybettiğimden dolayı yemek için nadir dışarı çıkıorum..bütün gün aç dursam aklıma bile gelmio keşke ramazan bitmeseydi..bazen bütün gün  bir çorba ile duruyorum bazen sadece çay ve sigarayla..gözle görülür bir şekilde zayıfladıgımı söyleyince kuşumun ısrarı üzerine tartıldım ve kilo verdiğime ikna oldum 6 kilo vermişim bu iştahsızlık yüzünden,tabi bunun sebebide stres yogunluk falan filan..giysilerimden anlıodum ama bu kadarını beklemiyodum..neyse zayıf olmakta  iyidir...bi daha ki yazımda 49 olurum heralde :))

şimdilik bu kadar..uzun süre yazmayınca postlar birikiyor haliyle..ama elimden geldiğince daha sık yazmaya çalışıcam..çizimlerimi merak edenler için  çok yakında diorum :)) bi süre daha çizim ekleyemicem..bu sıra grafik tasarımla meşgulum yapmam gereken yıgınla çalışma var..tasarımlar siteler derken çizime vakit bulamıorum..ama pek yakında özel derse başlayınca o zman  bol bol çizim eskiz ekleme fırsatını bulucam..malum  sınava az kaldı..hem çizim hem  diğer dersler derken  nefes alıcak zmanımın olmayacak sanırım..kendimi sadece bunlara adapte edicem..tabi küçük nefes ve ilham alma aralıklarını saymıorum :))

bu şarkının yeri ayrıdır bütün gün dinlesem bıkmam ..



Hiç yorum yok :