5 Eylül 2011 Pazartesi

boğazda iftar

ramazanın son pazar iftarını boğazda yaptık  harika bi gündü..twitter grubumuzdan beylik düzü gençlik meclisi başkanı  ercan albenizin davetlisiydik..muhabbet sohbet  keyifler gayet güzeldi..gruptan 7 kişi katıldık aslında 9 sayılırız ama ercan bey ve volkan beyin davetlisi oldugumuz için onları saymıorum :) onlar ev sahibi..bu büyükçekmeceye ikinci gidişim ama çok uzak  geldi bana git git bitmio yani..tekirdaga gitmiş gibi hissettim kendimi :) dönüşümüzde kabataşta inmeseydik kaç saatte gelirdik oradan allah bilir :)
gruptan kim kim vardık Ahmet cihat, cüneyt, numan abi, yusuf abi, esra, ben ve kardeşim büşra..iftarımızı açtıktan sonra  kabataşta indik biz önce camiye girip akşam namazlarımızı kıldık oradan da dolmabahçe sosyal tesilerinde kahvelerimizi içtik..güzel bir gün oldu benim için keza arkadaşlarım için de öyle sanıyorum..ve sonrasında  herkes evine :)


Büşra hanım  yere oturmak istedi  numan abide ona eşlik etti :) tek başına da oturmuyo hanımefendi 








2 yorum :

Gezi/yorum... dedi ki...

net üzerinden yapılan buluşmalar hep ilgimi çekmiştir. bu buluşmada gayet güzel olmuş, keyifli anlar yaşanmış..

Berra dedi ki...

evet yeni insanlar tanımak güzel şey.. ve bunlar düzgün insanlarsa hele ..çok keyifli buluşmalar oluyor..