29 Eylül 2011 Perşembe

Bir kedim oldu

iki gündür niyerleniyorum ama yazmak kısmet olmadı..ne zmandır bir iran kedisi almak istiyordum  bembeyaz bi yavru..ama ha bu gün ha yarın derken  günler geçti..ama  artık bi bebeğim var tam 3 gün oldu  birlikte yaşamaya başlayalı..kapkara  minicik dişi bir kedi yavrusu :) nereye gitsem pıtır pıtır peşimden gelio.. kucağımdan inmio hiç hele sabahları pek aktif oynamassam bana  iş yaptırmıo mause ma el koyuyo direk :) şimdide yine kucagımda uyuyor..bu kedi nereden çıktıya gelirsek şöyle ki;
sabah işe gelirken perpanın kapısında karga sesli bi miyavla ma duydum baktım minicik bişi sevdim biraz ..tam içeri giricekken peşimden geldi..sonra kıyamadım aldım çantamın üstünde oturtum..güvenliğe de çaktırma dedim geçtim..hemen süt aldım kızıma nasıl acıkmış yavrum..sol patisinde bi yara var büyük bi darbe almış belli  kabuk tutmuş ama yara açık yinede..neyse ki yürümesinde problem yok..dün patronum da sağolsun kumunu ve kabını aldı arkadaşı alper beyde gelirken mamamızı getirdi..kendisi veteriner aynı zmanda bir de muayene etti kara kızımı ..pek mutlu oldu  minnakım..abartılı bir hayvan sevgim var buldugumu ofise getirebilicek kadar.. napıyım ama kıyılırmı bu bebege..kimse almamış yaralı yaralı sokaktamı kalsın yavrucak..içim el vermedi onu dışarda bırakmaya..böyle çok mutluyuz bana da bi arkadaş olmuş oldu ofiste sıkılmıorum artık :) o hareketleri uyuma şekilleri yokmu karşısında ölüp bitiyorum resmen :)

fotograflarını çektim ama pek net değiller zaten ofisin ışıkları pek aydınlık değil kızım da kapkara olunca  anca bu kadar oldu...







5 yorum :

Profösör dedi ki...

Bu kedciğin resmini yaparsın sen..

birdelisevda dedi ki...

Çok tatlı:)

gksk dedi ki...

çoook tatlı^^ ne güzel yapmışsın almışsın bu sevimli bebişi... umarım birlikte çok mutlu olursunuz

Adsız dedi ki...

Oyy, kedi sevgisi bambaşka :) maşallah kediş de çok şeker =)

Berra dedi ki...

profösör :yaparım belki :)

birdelisevda: tşk ederim :)

gksk: tşk ederim göksu :) gönlüm razı olmadı sokakta kalmasına umarım oda mutlu olur benimle olmaktan :)

Adsız: tşk ederim :)