22 Eylül 2011 Perşembe

bir kaç çizik gelsin mi

ne zmandır çizmiodum.. bu çizmediğim dönemde  halimi hatırımı soran beni merak eden  blog arkadaşlarıma çoook tşk ederim..yanımda oldugunuzu bilmek güzel..merak edildiğini bilmek  insanın hoşuna gidiyor iyi ki varsınız canlarım..bende artık bi yerden başlayıp yavaş yavaş karalıyım dedim  küçük  eskizler
yaptım dün gece ..insan  üst üste deniz havası alınca  hem rahat uyuyor hemde huzurlu oluyor..çizim yaptıgım ve yosun kokusunu içime çektiğim  bir gecede tabiki muhteşem olur aralıksız uyumuşum saat 2:15 de yattım 5 e kadar uyanmamışım hiç, çokta güzel bi rüya gördüm ..




Notçuk: aslında postu çarşamba günü yazdım ama yayınlamayı unutmuşum :) 

3 yorum :

El Yapımı Ahşap Oyuncak MU dedi ki...

Blogumuza Bekleriz;

El Yapımı Ahşap Oyuncak Mu;

http://oyuncakmu.blogspot.com/

Bedia & Emre

Profösör dedi ki...

En iyisi mi ben de başlıyayım çizimlere..
Bu arada;

"Bir çocukluk hatırası.. Bir paylaşım.. Biraz da tebessüm…" başlıklı yazımla sayfamda dondurma ikramım olacaktır. Beklerim..

http://mefkuremiz.blogspot.com/2011/09/bir-cocukluk-hatras-bir-paylasm-biraz.html

Berra dedi ki...

El Yapımı Ahşap Oyuncak MU:
profösör: tşkler ziyaretiniz için... başlayın tabi ki çizimlerinizi görmek isteriz ..