9 Ağustos 2011 Salı

Uzun bir muhabbet-i derya..

günler  geçiyor öylece geçiyor hiç bir şey yapmadan..böyle böyle haftalar aylar geçicek sonra ..sonra   ..    ?




bu heykeli müzesinde barındırdığı için de daha  başka bir  sevdim parisi..
Louvre Museum yapıtın bulunduğu müze..




her şeyden elimi eteğimi çektiğim bir dönem..sosyallikten uzak kendini daha çok eve kapatan bir tip oldum sanırım..bu halimi yadırgıyorum alışamadım hala..ramazan geldiğinden beri yaptıgım  tek aktivite twitter grubumuzdan bekir abinin düzenlediği iftar yemeğine katılmak oldu..güzeldi iyi vakit geçirdim güzel insanlar listeme yenilerini ekledim..orada afrika için yardım topladı arkadaşlar bende gönül evimden geldiğince katkıda bulundum..Allah onlardan razı olsun  vesile oldukları için..Bir canın boğazından geçicek nimeti düşünmek bile insanı mutlu ediyor aslında..hayat bu işte en güzel mutluluk bu, keşke daha çok yapabilsek..hem karşılığında içten bir gülüş var elinden alınamayacak bir mutluluk bu..


Son dönemde ki yazılarımda sık sık kullandığım üzre yine  bir şey yapasım  yok.. ne gezesim var, ne okuyasım, ne çizesim var, ne konuşasım, nede insan içine çıkasım var..uyumak sadece uyumak istiyorum..günler geceler aylar yıllar geçsin ben uyurken ..öyle istiyorum..ama olmuyo..


Fransadan  mustafa bey'in göndermiş olduğu fransızca dil seti ben izindeyken gelmiş ama ben  bi türlü yazamadım buraya fırsat bulup..buradan kendisine tekrardan tşk ediyorum..arada bir fransızca çalışıyorum aslında güzel başlamıştım ama sonra can sıkıcı şeyler biraz ihmal etmeme sebep oldu o yüzden arada bir dedim..Parise gitme hayalimden vazgeçmiş değilim hala o yüzden başladım şimdiden fransızca öğrenmeye..Bol bol fransızca şarkılar dinliorum arada filmde izliorum en çok ZAZ  dinliorum ki paylaşmıştım yine daha öncede..


pazar sabahı saat 7 de yatagımın içinde  bişiler çizeyim dedim..zaten sahura kadar ve sahur sonrasında da uyumamıştım..yeterince sıkılmıştım boş durmaktan öylece kös kös oturmaktan..aldım kalemimi başladım çizemeye ama ne çizmek o öyle..2 dk mı almıo bi figür karalamak hopp yırt at yenisine başla..sanırım 8-10 sayfa kadar ziyan ettim bu şekilde..ki benim kalemim boyalarım kağıdım da pek kıymetlidir kolay kolay ziyan etmem..ama o sabah edesim vardı..hem sadece onları mı bir çok şeyi yok edesim ziyan edesim vardı..yapmadıklarıma karşı durmak mı neydi bilmiorum..birşeyleri dışavurmam lazım ama vuramıorum tututukluk yaşıorum..onca saat ( 6 saat) epi topu bir adam gibi bişi çizdim sanırım..sonra öğlen 1 de yattım, uyku ve uyanıklık arasında geçen 2 saatten sonra kalktım..nedenini bilmediğim bir şekilde agresif oluorum..durup dururken..olmadık şeyler yapıorum ..sonra kendime hayret ediorum..sonrası pişmanlık,üzüntü neden yaptımlar keşke yapmasaydımlar..bla bla bla..bir şey daha fark ettim bu dönemde, çok kırıyor ve kırılıyorum..bu çok kötü bir şey hele sevdiğini, sevdiklerini acıtmak :((


bu dönemde arkadaşlarım sık sık  yazıyor ilgilenmeye çalışıyorlar saolsunlar ..ama en çok selahattin hocamla dertleşiyorum daha doğrusu o beni konuşturabiliyor nasıl oluyorsa ..bi an bi bakmışım ki  bütün sıkıntılarımı ona anlatmaya başlamışım..çok severim kendisini saolsun   bu karmaşık dönemimde  hep varlıgını hissettirmiştir..


az önce bir film izledim..zamanı geçiricek hiç bişey bulamadım ( onca yapmam gereken şey arasında) yapılıcak en güzel şey film izlemek olurdu heralde..bende psikolojik  bir film izledim beğendimde..
acı umutsuzluk ızdırap üç dilenci demişler bunlara güzel anlatmışlar.Filmin adıyla hiç alakası yok yalnız çok şaşırdım buna..biraz karışık gelebilir başta, zira filmi çok saçma ve açık bulanlarda var..ben yorumları filmi  izledikten sonra okudum beni etkilemesin diye..


Roman gibi amma uzun yazmışım ya.. ama kısa yazıları sevmiorum, ne çok uzun ne çok kısa olmalı neyse okuyan gözlere sağlık  diyelim ..


bu gün fark ettim ki heykellere olan sempatim biraz daha ilerlemiş..inş bir gün bende kendime hatıra olarak  küçük bir büst yaparım..belki şaner hocamın yada selahattin hocamın atölyesinde..
buradan da zarf atmış olayım..



Geçen gün de bu şarkıda ki filmi izledim ..kaçıncı izleyişim oldu unuttum artık,seviorum o filmi de..







Hiç yorum yok :