11 Ağustos 2011 Perşembe

öylesine karalamalar..

yağmurlu bir sabaha uyandı istanbul..sabahın erken bi saatinde 2 saat dışardaydım, tam da yağmurun şiddetlendiği saatlerde..sırılsıklam oldum..ama seviyorum ıslanmayı..şikayetçi değilim..bu gün bir şeyler çizmeye karar verdim..o dediği için mi bilmiorum :) ama çizmek istiyorum özledim..hem zaman daralıyor  ne yazık ki..


skech defterimde bi kaç eskiz buldum sanırım öylesine karalamaya çalışmışım ama yarım bırakmışım..bu gün yeni bir şeyler çizip eskisi gibi blogumu çizimlere boğmak istiyorum :) inş. bu kararımın arkasında dururum..kesin konuşamıorum çünkü kendimi biliyorum..çok hassas bi yapım var en ufak şeyde tepe taklak oluorum herşeyden elimi çekiorum ama yanlış bu..artık öyle davranmamaya çalışıcam, gayret edicem başarıcam..




Şimdilik  bi iki hafta önce karalamaya çalıştıklarımı koyayım..bu gün daha ciddi bi şeyler çizmeye gayret edicem..öylesine baştan sağma yapmıcam..


insan çizmek kolay değildir..her bir kemiğin kasın yerini bilmek gerek..rastgele çizince ezbercilik oluyor o..her kitaptakini de çizemiyorsunuz..o yanlış yaptıysa sende yapmış oluosun güvenilir kaynak bulmak zor..ama neyse ki serhat hoca sayesinde elimde çoook değerli bir kitabım var..ben oradaki figür ve anatomi çalışmalarından  çiziyorum..






Hiç yorum yok :