22 Ağustos 2011 Pazartesi

her şeyden biraz


dün kankacım geldi nihayet bitmek bilmeyen  tatilden.. 2 aydır ortalıkta yoktu..çok özlemişim onu..dün  dışarı çıktık  sonra eve geldik sahura kadar da oturduk bahçede..konuş konuş bitmio ne çok şey birikmiş..gelirken bana birde hediye getirmiş kuşum..En sevdiğim şeyden almış KİTAP :)  Dizüstü edebiyat serisini okumadım henüz..pek tarzım olan kitaplar değiller ama bazen tarzın dışına çıkmak gerekmiş..kankacığıma çok tşk ediyorum tekrar..serinin bi kaç kitabını almış, sanırım elimde ki iskender pala bitince bir süre bu seriye odaklanıcaz :)



ramazan ayı bittiği için üzülüorum çünkü ben seviyorum ramazanı, ve bu sene sıcaklarda nasıl tutucaz derken  ben ramazandan 1 hafta önce başladım oruç tutmaya..ve çok şükür o kadar rahat tuttum ki bu zmana kadar..zaten son zamanlarda olmayan iştahım tamamen gitti sayılır..durduk yere bir şey yapmadan zayıflıorum üstelik :)

bayramdan sonra eylül ayında full ist dışında olma durumum var..kankamla ve diğer arkadaşlarla henüz oluşum içinde bazı planlarımız var..şimdiden önümüzde ki günlerin çogunu doldurduk bile :)

Kankamın  bana hediye  ettiği kitap :) sanırım bu kitabı içerikten dolayı severek okuyacağım..


4 yorum :

Küçük köyün dünyası dedi ki...

o kitapalrın çoğunu okudum ve hepsi birer harika.. :D

Profösör dedi ki...

Ramazan dedik geldi geçiyor. Hüzünlü..

Bu arada;

" Bir fotoğraf, bir ney dinletisi ve " Hakikat içinde bir rüya, rüya içinde hakikat" başlığını taşıyan yazımızı sayfamızda paylaşmak isterim."

http://mefkuremiz.blogspot.com/

BIRAKTIĞIM İZLER dedi ki...

Kitap hediye eden bir arkadaş ne güzel ne mutlu.

Berra dedi ki...

küçük köyün dünyası: hımm.. tavsiye ediosun yani :) tşkler

profösör: tşk ederim :)

bıraktığım izler: evet hediye olarak kitap benim için gerçekten çok değerlidir her zman :) tşkler