15 Temmuz 2011 Cuma

yeni temam

bir süredir blogumun hali harap diye yakınından bile geçmiyordum..Bu durum canımı sıkmadı desem yalan olur ama  gerçekten uğraşıp düzeltmek istemedim de nedense..ve bu gün başka bi hazır tema seçip düzenledim..yeterince zor uğraşlarım varken birde blogla uğraşmak istemedim..


Bi süredir buralara uğramazken pek de bir şey yapmadım..Son bi kaç gündür biraz biraz corel'le bir şeyler tasarlamaya uğraşıyorum..Aklımı meşgul edecek bir şeyler arıyorum ama aslında yapıcak o kadar işim var ki. yazmak ve çizmek beni oyalayan en büyük şeyler.Ve en sevdiğim..Ama onlardan bile uzağım 10 gündür. Bu hafta sonum kötü geçti pazar akşamı güzel bir şey olmasını beklerken  gözümü hastane de açtım. İğneler serumlar hastane kokusu  iğrençç. Eve geldikten sonra bi kaç gün dışarı çıkmadım hiç bir şey yapmadım, işe de gelmedim. Bazı şeyleri kaldıramıyorum. bünyem kabul etmiyor sanırım. kabul etmediğinden üzüntümden hasta oluyorum. Elimden bir şey gelmiyor. Kendime yardımcı olamıyorum.

Geçen sene başladığım bir hikayem vardı hani. Burada da yayınlayıp kaldırmıştım. Eski takipçiler bilirler. Ona devam etme kararı almıştım bir süredir. Aralıklı olarak tekrar yazmaya başlamıştım. İşe gelmediğim gün yatmaktan sıkılıp biraz yazayım istedim..Yaklaşık 6 sayfa kadar yazmıştım..Bana göre zor kısımlardan biriydi yazdığım bölüm. Karakterlerim üzgün ve acı çekiyordu. Yazarken zorlanıyorum. Ama yazmıştım. O kısmı 6 sayfa yazarak geride bırakmıştım. Bu tam 3 saatimi aldı. Sonra kapı çaldı  alt komşumuz web kameramızı istedi. yazmakta olduğum  sayfayı aşağı alıp kameranın kablosunu  bulmaya çalıştım..Ama kablolar arkadan  verildiği için yetişemedim. Sonra bilgisayar kapandı. :(( kamerayı  çıkaramamıştım,üstüne bilgisayarda kapanmıştı ve ben 3 saat'te yazdığım o 6 sayfayı kaydetmemiştim. Kadın  gittikten sonra neredeyse bilgisayarı kırıcaktım. Çok sinirlendim ağladım öfkemden. Şimdi tekrar yazmaya  ne zaman başlarım bilmiyorum. Hala öfkem geçmedi. Ama hata bendeydi onun yerine başka bir şey de olabilirdi. Elektrik gidebilirdi. Kaybedince anladım bu yazı bile olsa. Yazı tekrar yazılır. Eşya tekrar alınır. Ama bazı şeyler kaybedilince geri gelmez.. (Umarım sende bunun bilincindesindir.)

Hikayemde ki her şey gerçek hayatımda da oluyor, sanki yaşayacaklarımı önceden kaleme almışım gibi hissediyorum bazen. Halbuki bu başka bir hikaye bizimkiyle  aynı değil..Yine de insan,ister istemez düşünüyor benim sonum da mı öyle olacak diye..

12 yorum :

şirins dedi ki...

çok şeker olmuş yeni teman ;) şeker kız kendi nin :P blogu olabilir burası bence :):) sevgiler, hoşçakal...

şirins dedi ki...

yazını okumadan yazmıştım geçmiş olsun yazın içinde üzüldüm ama iyi tarafından bak belki daha iyi bir yazı çıkarabilmen için böyle birşey olmuştur Allah tarafından ;) iyi dileklerimle...

üniversite hazırlık günlüğü dedi ki...

kullandığın programa bağlı olarak bilgisayar onu autosave yapmış olabilir.
word kullanıyorsan bir incele.

http://www.prohayat.com/2011/06/23/kaydedilmemis-word-dosyasini-kurtarma/

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

şirins: canım benim çok saol bu güzel iltifatların için çok memnun ve mutlu oldum.. yazı için bir şey diyemiyorum, ama hala tekrar yazmadım..daha iyisi çıkar mı bilmiyorum.. sevgiler cnm ..


üniversite hazırlık günlüğü: bilmiyorum ki bakmamıştım kısmına hiç.. akşam ilk işim bakmak olucak umarım duruyordur ya..çok tşkler..

papatya çiçeği dedi ki...

Yeni bloğun aynı sizin gibi tatlı ve güzel olmuş.değişiklikler her zaman iyidir.hikayeni ben hiç okumadım ve görmedim.benim için yayınlar mısın ? ben de okuyayım.ricam olur.hayatın mutlulukları üzerinden ve yanaklarından eksik olmasın.

coraline dedi ki...

oncelikle gecmis olsun sonra blog teman guzel olmus en son da defter kalem kullan derim:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

papatya çiçeği: papatyacım tşk ederim.. yalnız hikayemi bitmeden yayınlamayı düşünmüorum yada yayınlar mıyım bilmiorum bile..gecen sene yayınlayarak yazmaya devam edecektim sonra vazgeçip kaldırmıştım..önce bitsinde gerisine sonra bakarız :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

coralin: çok tşk ederim coralin.. aslında daha önce bi ajandam vardı ona yazıyordum..ama bi değişiklik yapınca sil araya kat falan gibi durumlar zor oluyor..hele birde onu pc ye aktarmak ölüm ölüm :)

Adsız dedi ki...

eskisinden iyi gibi mi ne sanki ?

papatya çiçeği dedi ki...

bu ara canın pek sıkkın.aslında sormak bile lüzumsuz demi.anlayamazmı ki insan kullanılan kelimelerden neden olduğunu.ama üzüldüm.canının sıkılmasına.hep mutlu olabilse insan demi.ama mağlesef.canını sıkma da diyemiyorum.üzüldüysen bir şeye senin için önemli olduğundan üzülmüş ve canını sıkıyorsundur.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

adsız : tşk ederim.. sık sık değiştirmeyi sevmediğim için bi süre bunu kullanıcam sanırım..

Papatya çiçeği: papatyacım..o kadar belli oluyor demek üzgün oldugum..ama bazen yapıcak hiç bir şey olmuyor inan..keşke dediğin gibi hep mutlu olabilsek ama o zman da mutlulugun değerini bilmezdik belki..Allah sabır versin her daim diyorum..ilgin için tşk ederim..

papatya çiçeği dedi ki...

berracım maksadım ilgi göstermek değil de,gerçekten üzüldüğüm için.yapabileceğim bir şey olmadığını ben çoktan anladım...olsaydı ama olamaz.çbana olamayacakları gibi.