22 Temmuz 2011 Cuma

"_"


Unutmalar vefasızdır sevgilim
bir gün mutlaka hatırlar

4 yorum :

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Şarkı güzeldi.
Sevgiler:)

papatya çiçeği dedi ki...

berracığım,ne kadar güzel bir parça.o anlamlı cümleye çok da güzel yakıştırmışsın bu parçayı.dinlemiştim ben bunu sende daha önce ve çok çok beğenmiştim.cümleleri çok anlamlı benim için.seni merak ettim aslında.nasılsın sağlığın nasıl.nasıl olabilirim ki demeden önce bir şeyler ilet?

papatya çiçeği dedi ki...

berra seni gerçekten de merak ettim.hasta mısın yoksa?hiç yanıt da vermedin.üzülüyorum inan.bu dert adamı verem eder.bilirim ben.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

gönül çelen: rica ederim cnm :) keyifli dinlemeler..

papatya çiçeği: zynepcim tşk ederim merak ettiğin için..herşeyin hayırlısı diyelim.. iyi olmak artık o kadar da kolay olmuyor sanırım..mailden konuşalım olur mu?