30 Haziran 2011 Perşembe

haftasonu gezmesi ( yine bol fotograflı )

Geçen Cuma günü ki yazımda demiştim bu akşam ki yer bana da sürpriz olacak diye..ki öylede oldu..Florya tarafına gittik..Ben bu taraflarda bi yere gideriz sanıyodum ama iyi ki de oraya gitmişiz..Sonsuz  bir deniz manzarası karşımdaydı..Bak bak doyamadım..Önce dondurma yedik hararetimizi alsın diye sonra  gezdik dolaştık, aparatif bişiler atıştırdık..zaten iş çıkışı gittiğim için  saat çabucak geçti..ve gün bitti..

Cumartesi gününü evde kalıp dinlenerek geçirdim..Bütün hafta gezince insanın ister istemez pestili çıkıyo tabi J  biraz çizim yaptım,  kitap okudum , biraz televizyon derken akşam oldu zaten..sonra hamsterımı aldım  götürdüm eminönünde bi petshopa..Benim  hams  baya büyümüştü  bana geldiğinde  minicikti ama maşallah öyle bi besledim ki onu tosun gibi oldu J neyse çocukla zar zor anlaştık onu alması için..Onun yerine bende küçük  hams lerden  istedim biraz pazarlıktan sonra benim cinconu verdim bide üstüne para verip yeni  farecik almak için anlaştık..Ordan çıktım keyf-i balata gittim..bizim minik kuşla beraber bi kaç saat takıldık orda..İki tavla atalım dedik rezalet yani yendi beni pis herif J çıkışta da bir yagmur aldı  aman Allahım bide motorla gidioruz yani J sucuk olduk resmen J

Ertesi sabah ki planımız Cuma günü ki 4 lü ile  hep birlikte kahvaltı etmekti..Pazar sabahı 8 de uyandım..saat 10 gibi atladık arabaya açtık radyoyu yol nereye biz oraya J  böyle değil tabi ki de J Arnavutköye nokta tesislerine gittik doğayla iç içe bi yerdi çok beğendim orayı..Açık büfe kahvaltı her daim ilk tercihimdir..İnsanın gözü aç olsa bile doyar yani J o kadar şeyden ben ve tubamın yediği  4 çeri,  peynir, zeytin, ballı kaymak oldu bi de sigara böreği..en çok hoşuma giden yanı da masamıza semaverle çay getirmeleri oldu..envai çeşit tırtıl gördüm görmeseydik biraz daha kalırdık ama ufugun iki de bir üstünde tırtıl var diye beni tedirgin etmesinden dolayı huylandım J saat 13:30 a kadar oturduk ince ince de yağmur yağınca  etraftaki toprak kokusuna doyum olur mu hiç..olmazdı tabi ama bu kadar doğa yeter dedik J çıktık..

Sonrasında istikamet yine Florya oldu..Cumartesi günü açılan Akvaryum İstanbul’u gezelim dedik ama  ne mümkün trafiğin başı sonu belli değil..Bütün İstanbul Florya da sanki J Giriş kapısında ki kuyruk almış başını gitmiş..Hiç o kadar bekleyemezdik  o sıcakta..Tabi hemen yakınımızda olan  Florya tesislerine geri döndük J..Biraz sahilde dolaştık  uçaklar tepemizden geçtikçe ben hoplayıp zıplıyorum  Allahım  ya tam komediydi J Yükseklik korkum var uçağa binemem  ama onlar üstümüzden geçtikçe nasıl heyecanlanıyorum J

resmen tipim kaymış yani :) o kadar rüzgar vardı ki..

Akvaryum İstanbul'a giden trafik öğkk

ufuk :))

Yine başörtüm fora ya :) rüzgar bi rahat bırakmadı  akşama kadar uçustuk :)

Sonra oradan da çıktık  bu sefer Anadolu yakasına Ataşehire geçtik..Bişiler yedik  bi arkadaşın düğün konvoyuna katılıp oradan da evimizin yolunu tuttuk..Eve geldiğimde  kolumu kaldıracak halim yoktu J iki karalama yaptım  sonra yatağımın üstünde kalem defter  öylece uyuya kalmışım..Sabah uyandığımda eskiz defterimi tanıyamadım haliyle J bi ara ütüyle düzeltmem lazım galiba sayfaları J

kaç gündür ufuk efendi fotoları atsın diye bekliorum ama hala tık yok onda :) bendekilerle  yayınlayalım bari..onda da güzel fotolar vardı gün batımı falan ..neyse artık daha sonra yayınlarım

..hafta sonu dilimden  düşmeyen şarkı :) iyi gelmez mi hiç deniz havası ..
                                                                   tık tık

o kadar bakın bakın iki kelam fikrinizi söylemeyin dimi :) size diorum size :) onlar kendilerini biliolar :)