13 Haziran 2011 Pazartesi

ders çalışma programım

böyle dağınık olmayacak sanırım dedim ve kendime bir program hazırladım..Ders çalışmak için  ilham periciklerini beklersem  daha çooook beklerim sanırsam :) iyisi mi kendimi disipline etmek dedim ve kolları sıvadım..

Kendimi sıkmayacak şekilde program yaptım..Her gün aynı dersler yerine  değişik dersleri koydum..Türkçe ve grafik programında yapılacak ödevlerin günleri sabit..Şimdi ben bu programa bağlı kalır mıyım bilmiyorum tabi  ama onun içinde bişi düşündüm..Çalışmadığım ya da kaytardığım her ders için kumbaraya 5 lira atıcam :) henüz ortada kumbara yok ama en kısa zamanda masamda yerini alacak döner sermayem :) E hadi bakalım hayırlı olsun bana :) her türlü gaza getirme işlemini uygulayabilirsiniz arkadaşlar çekinmeyin :) buyrun :)

bu da program listem



10 yorum :

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

e hadi hayırlı olsun.

şirins dedi ki...

çok yoğunsun çoooooookk :( Allah kolaylık versin valla ne diyim :P kumbara dolarsa ne için sermaye olucak acaba ;) bence bu kumbara fikri pek caydırıcı değil aksine teşvik edebilir seni programına sadık kalmaman konusunda aman dikkat! arada kaçamaklar iyidir ama ;) kolaylıklar başarılar ve sevgiler...

Kısaca Fd dedi ki...

kolay gelsin... eski günlerimi hatırlattın.. bir takım arkadaşlarım vardı.. ders programı hazırlamak için harcadıkları zamanı bir tekini uygulamak için harcasalardı şimdi çok iyi yerlerde olurlardı... :)

Profösör dedi ki...

İyi fikir. Sevgili blogdaşım sayfama buyurur musunuz?

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Kova kadınıyım ben: tşkler inş. :))

şirins: çok tşkler..bu şekilde programa sadık kalabilirsem oo kimse tutamaz beni :) :P kumbaraya dolan yada dolarsa şayet :) o döner sermaye ile kendime cicili bicili topuklu ayakabılar kalemler ve resim kagıtları almayı düşünüyorum :) arada kaçamak şart tabii haklısın :) tekrar tşkler :)


kısaca fd : tşk ederim ama şimdi sen bana göndermemi yaptın bakıyım hı ? :)) yapıcam ben azimliyim bak görürsünüz buraya yazıorum :))

profösör: tşkler umarım neticesinide iyi olur :)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Canım sana kolay gelsin .))

Kısaca Fd dedi ki...

valla yeterki sen yap başar. Hırs yap mesela.. Başardığında da gel de ki " Bak gördün mü Fd efendi..." de :) Ben gocunmam :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Baran : tşk ederim :))

FD: inş. yaa o günlerde gelir :) nasipte varsa olur..bazen çok zorlasakta sınırı nasipte yoksa olmuyor :)

amdx dedi ki...

allah yar ve yardımcın olsun bu ne laaaa :|
hayatımda hiç kendim için plan proje yapmadım, ama yaptıklarım bir gurur abidesi gibi geldi peşimden.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sercan : amin cnm saolasın..bişiler istiyosak çabalamamız lazım :)