24 Haziran 2011 Cuma

bol fotograflı post ..


Gündüzü sıcak akşamları soğuk İstanbul..seni her şeyinle seviyorum..tıpkı onun gibi J sen de onun gibisin biraz..zaten herkes benzermiş biraz..neyse biraz biraz derken ne zamandır burada uzun uzun konuşmamıştık değil mi ? Şimdi bu uzun yazıma çektiğim bi kaç fotograf da eşlik etsin dimi..


Günler güzel geçiyor..yazın gelmesiyle kötü enerjiler de dağıldı sanki..her şey  yolunda mutluyum tatlı telaşlarım koşturmalarım var..okul-iş-çizim- durumlarından fırsat buldukça da arkadaşlarımla vakit geçiriyorum..dün yine nerdeyse akşama kadar eminönü sultanahmet cağaloğlu arasında koşturup durdum..staj işlerini halletmeye çalışıorum okulla banka arasında mekik dokudum..ee oraya gitmişken (ki her hafta ordayım bide) kırtasiyelere girmeden gelinir mi ? gelinmez tabi yine üç beş kalem kagıt bişiler tıkıştırdım çantama sonra huzurla çıktım ofisime döndüm :) işte bu koşturmalardan arta kalan zamanda fırsatını bulursam kaçıorum arkadaşlarımla..bu hafta için fırsat buldukça dersem ayıp olur biliyorum,insan haftanın  5 günü  de mi fırsat bulur kardeşim aa J dimi bence de J

Eminönü (buranın manzarasını inanılmaz seviyorum sanki insanın i
ştahı daha da açılıyor yemekleride güzel J) hele cancanlarla olunca :) muhabbete doyum olmuyor..









Son zamanlarda cidden çok geziyorum farkındayım..iyice alışkanlık ettim akşam yemeklerini dışarıda yemeyi..zaten oldu bitti bayılırım dışarıda yemek yemeğe hele de deniz kenarı restaruantlarına..biraz gezenti oldum sanırım J işten çıkışta gidiyorum,ama çok keyif alıyorum yorgunluk falan kalmıyor hiç..artık akşama doğru gözümü saatten alamıyorum mesai saati bitse de çıksam diye J birlikte çok eğleniyoruz..iyi ki varsınız cancanlarım kuzularım..


Ortaköy (bu da yine çok güzel bi aksamdı..çok eglendim doktor sende iyi ki tanımışım dediklerimdensin ,biliyorum bende senin için öyleyim :))
















Dün de yine ailem ve bi yakınımızın ailesiyle  hep birlikte dışarıdaydık..ben uykuluk  sevmem ama bizimkiler pek sever..uykuluk diyince akla gelen yer belli :) yine açık bir  mekan ve deniz kenarı..küçük kıvanç’ın uykusu gelmese daha da oturacaktık herhalde..tabi anne baba yanında olunca saatin bi önemi de yok J 00:30 da kalktık.. akşamları  daha çok seviyorum ben ya..








sanırım dün denize doydum..hatta bütün hafta desem yeridir..Bu akşam nerde miyiz? Bu sefer mekanı kuzum seçecek J bende bilmiyorum..

Şimdi bu güzel karelere hangi şarkı gider ? 
Tabi ki fransızca :) Ben gruba bayılıyorum..akşama kadar dinliyorum diyebilirim :) ne diyoruz o zman ZAZ diyoruz..

27 yorum :

Şerife dedi ki...

resimlerin hepsi birbirinden güzel

Aѕαннαяα dedi ki...

İstanbul'u özledim..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

şerife: tşk ederim :)

Asahhara: istanbul da değil misiniz? ben buradasınız sanıyordum..en kısa zmanda yolun düşmesi dileğiyle o zman :) sevgiler..

Aѕαннαяα dedi ki...

Ankara'dayım ben. En kısa zamanda ben de şehrinizie yolumun düşmesini istiyoruuummm..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Asahhara: inş diyelim :)) bekleriz güzel istanbulumuza :)

komançi dedi ki...

fotoğraflar enfes. eline sağlık. çizim derken? mimarlıkmı okuyorsun?

papatya çiçeği dedi ki...

o ne kadar güzel resim.en baştaki sadece güneşin batışı ve yansıyan kızıllık.insan ebediyen bu manzaranın karşısında otursa itiraz edemez.istanbul un hangi semti burası.

papatya çiçeği dedi ki...

o ne güzel resim berracığım.ilk baştaki foto.sadece deniz ve yansıyan kızıllık...insanın günlerce karşısında oturup manzarayı izleyesi geliyor.deniz,simit ve çay.insanın mutlu edecek başka ne varki bunun dıında.en keyif aldığım,dinlendiğim yerr.

Profösör dedi ki...

Ben İstanbul'da yaşıyorum ama İstanbul'u özlüyorum :)))

otuzundansonra dedi ki...

Ah İstanbul,bende biraz fırsat bulsamda gezsem böyle sahilde..

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Resimler çok güzel...İstanbulda öyle...Yalnızca zor bir şehir ama her güzelin bir kusuru var diyelim.Bu arada şarkıya bit-tim.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

komançi: tşk ederim komançi,hayır grafik tasarım :)


Papatya çiçeği : eminönü cnm o dediğin foto.. tşk ederim güzel iltifatların için..benim de en jeyif aldıgım mekanlardır :)

Profösör : Alla alla o nasıl oluyor hocam :)


otuzundan sonra: dilerim en kısa zamanda o fırsatı bulursunuz :)


gönülçelen: tşk ederim cnm :) zor ama seviyoruz zoru :) o grubun bütün şarkılarına bitiyorum ben ahh ahh :))

komançi dedi ki...

soruyu sorduktan sonra profilinde gördüm aslında ama yazmış bulundum :)ama şunu şöyliyim fotograflar İstanbul sevgimden bir artışa neden olmadı çünkü max. seviyede seviyorum bu şehri :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

komançi: sevilmeyecek bi şehir değil.. ben istanbuldan başka bi yerde yaşayamam heralde..Paris hariç :)

komançi dedi ki...

:)) parisi tanımadım ama bilmiyorumki istanbulla boy ölçüşebilirmi :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

heheh bende gitmedim hergün uydudan bakıorum fotolarına bakıorum.. istanbulla boy ölçüşemez ama orası da bambaşka bi yer bi gün gidicem :) sana kart yollarım :P

komançi dedi ki...

kartın üzerindeki fotografı tahmin ediyim . hımm sanırım eyfel kulesi önünde berra :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ee oda var tabi ki ama müzeleri gotik yapıları nehri de unutmamak lazım kolaj yaparım hepsinden öyle yollarım :)

komançi dedi ki...

merak etmeye başladım şimdi :) ne zaman gidiyorsun ? :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ne zman kısmetse :)))

komançi dedi ki...

giderken hatırlat ama kartlar için adres vericem :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tabi ki :) sende dua et ama yok öyle hiç bişi yapmadan paris kartı :)

tekin dedi ki...

vay be yakıştı opel astra sana :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tek : yakışır tabi doktor kimin arabası dimi :) bana arabanı verdiğin için çok merci :) kırmızı olsa daha iyiydi ama neyse idare edicez artık :) :P

tekin dedi ki...

valla duygusal bir adamım siyah yada kırmızı almak istedim ama sonra mantığım bastırdı en çok tutulanı aldım. sonraki arabaya artık inş. sende arabayı buldun ...... :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

inş sonraki arabada da mantıgın bastırmaz :) yada bende senle gelirim beraber seceriz :)

Adsız dedi ki...

[url=http://www.flickr.com/people/73433313@N06/]buying online zithromax[/url]

http://www.flickr.com/people/73433313@N06/