20 Mayıs 2011 Cuma

sulu boya 2

Huhu salam çöplükcanlar :)  bu sıra sarmış olduğum sulu boya serimi teker teker paylaşıorum nasıl sıkılmıosunuz dimi :) bi ortasını tutturamadım ya..bi süredir bişi yapmıodum biliosunuz..şimdi de arka arkaya deli gibi suluboya yapıorum ..bi dönem sürekli yazıorum melankolik melankolik,sonra bi zman gelio ki duuuuuurmadan arka arkaya çiziyorum boyuyorum boyuyorum ♥ boyanıyorum kendimi boyalarla yeniliorum sanki..ama tüm bunları yaptıran tek bişi var AŞK ♥♥♥  

yazdıran da çizdiren de o
hımm..ne Aşk'ı mı ? o da bende kalsın hadi :)  o kendini bilio :P :))
Aşk demişken Şarkımızıda ekleyiverelim :)
Nefes bile almadan

edit büdüt: yarın ki postumuz "mor saçlı kız" Aman yarabbi içimde bir Frida mı yaşıyordu yoksa :)




6 yorum :

francesca mckennitt dedi ki...

Hakikaten şu sıralar pek verimlisin çizim konusunda:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

francesca mckennitt: ahh cnm sorma pek aktifim Allah bozmasın diyelim :)

Profösör dedi ki...

Aşk varsa vezir olursun sen..

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Olmadı şimdi açıklayacaktın ama...Öyle bende kalsın felan yok:))Şarkı ve resim çok güzel bu arada.
Sevgiler:)

ceydabural dedi ki...

hep çiz hep :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

profösör : hocam deil mi insanı vezir de rezil de eden yegane şey aşk :) onsuz olmaz tabi ki :)

gönül çelen : cnm az kaldı diğerleride bitince açıklıcam bunların nedenini :) tşk ederim öptüm mucu mucu :)

ceydabural: ceydacım muck :) tşkler