9 Mayıs 2011 Pazartesi

son durum !

Son zamanlarda  pek sık post yazmadığımı fark ettim..Ocak ayından sonra epey düşmüş post sayım gecen ay 4 kere yazmışım sadece..elbette bunun bir nedeni var..ama elle tutulur bir neden mi orası muamma ..bi süredir çizim resim dijital manual hiç bişi paylaşmıorum farkındayım..aslında yarım bıraktıgım iki yaglıboya resmim var oyalanmak için başlamıştım ama onlarla bile ilgilenmiorum..çizim yapmıorum hatta bi süredir..yapsam buraya koysam hatta satış galerisine götürsem dimi ne güzel olur..şevk yok şevk ..nazar değdi diyo annem :) haklı tabi :P hiç alçakgönüllü değilim dimi :) Şaka bi yana  cidden üzerime ölü toprağı serpilmiş gibiyim..şu halet-i ruhiyemi stabil hale getirebilsem gerisi  bangır bangır gelicekte  işte bakalım artık sabırla bekliorum ilham perilerini..arada böyle  duygusal depresif şeyler yazıorum hatta şirinciğim etkileniyor şarkılardan :) başkalarınıda bunalıma sokuyorum kendimi bunalttığım yetmezmiş gibi..ama çok kişiye söz verdim tamam dedim artık bırakıorum bu tarz yazılar yazmayı ama gel gör ki huylu huyundan vazgeçmiyor işte :) çok sık yazmamakla beraber  yine yazıcagımı belirtmek isterim :)

en kısa zamanda çizdiğim kaslı  bacakları  fücutları buraya koymayı düşünüorum :) gözleriniz pörtlesin biraz sizinde :)
bu sefer güzel hareketli bi şarkı seçiyim dedim ama baktım fizy listemdekiler pek hareketli görünmüo ama ben buldum güzel bişi  hareketli değil ama ben severim bu şarkıyı..


5 yorum :

Profösör dedi ki...

Hayata pozitif pencereden bakmasını öğrenebilmeliyiz. Bağımlı değil bağlı ve sadakat içinde olmalıyız. Bencil deği, bir ben olmalıyız. Resim yapmalıyız. Mızıka çalmalıyız. Şiir yazmalı ya da okmalıyız. Dinlemesini de bilmeliyiz. paylaşımlarını .eklamakteyiz. sabırsızlıkla..

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Al bendende o kadar.Hiç bir şey yapmak istemiyorum.Ne olacak bizim halimiz...Şuçu hava değişimine yüklüyorum bende ama bahane...Hadi hayırlısı.Yine sende ben gibi biraz zorla kendini bakayım neler oluyor.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

profösör : hehe bundan sonra öyle yapmaya karar verdim zaten :) mızıka da çalıcam :) bi o eksik :) çok tşk ederim.. gerçekten iyi geldi bak bu öğütlerin :)

gönül çelen : canım benim aynen öyle suçu başka sebeplere baglıorum bende ama öyle olmadıgını biliorum ..sen yine sürekli bişiler çıkarıosun paylaşıosun bende hiç bişi yok :) ama toparlıcam kendimi bi disipline sokucam zamanı geldi artık..çok tşkler cnm iyi ki varsınız..

papatya çiçeği dedi ki...

inanırmısınız berra hanım,sizin sitenizle tekrar hayata döndüm diyebilirim.seymen de giderken,tesadüfen sizin siteyi gördüm ve ne kadar güzel fotolar,ne güzel resimler çizdiğinize baktım.en zor günlerimi sizin eğlenceli yazılarınızla atlattım diyebilirim.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

papatya çiçeği: Sevgili papatya çok tşk ederim..zor günlerinde zor günlerimde yaşadıklarımla sana yoldaşlık edebildiysem ne mutlu bana ..ilgine samimiyetine tşk ederim çok güzel günlere inş. sevgiler :)