30 Mayıs 2011 Pazartesi

eskizler ve natürmort obje çizimleri

Burunlar heykelden bakarak çizildi..İlk defa böyle bişi çizdim.Hata çok tabi ama sevdim bu tarz çizimi, ve daha iyi çizene kadar durmak yok..Diğer objelerde yine canlı objeye bakarak yaptığım çizimler..Bazıları yarım kaldı çünkü saat tutarak çizildi yani biri 50 dk biri 35 dk falan o yüzden yetiştiremedim ..Bittiğinde hepsini düzenleyip yeniden yüklerim..




Böyle karışık ve çirkin görünüyorlar biliyorum :) bazılarını telefonla çektim bazılarını da tarayıcı ile taradım malum tarayıcı A4 benim kağıtlarda 50*70 ve 35*50 ebatlarında olduğu için yarım  yarım tarayıp birleştirdim görüntü bozukluğu bu yüzden çok..Şimdi tekrar bacaklara döndüm :) şu leğen kemiği olayını çözmem lazım..Oturan figür çizemiyorum bi türlü, bacakları karnına girmiş gibi oluo :) bu sıra leğene sardım anlayacağınız ..Hadi pai pai gidip çiziktireyim :)
Bu şarkı çok güzel..Bu adamın sesini iyice sevmeye başladım
sanırsam :)
Hayko Cepkin-Fırtınam
















6 yorum:

Profösör dedi ki...

Zamanla çizgilerin oturacak. kendine has bir üslubun oluşacak.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Profösör: ay inş. otursun artık bi an önce :) objede bi sıkıntım yok zorlanmıorum ama oturan figür beni bitiriyo işte :)

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

love ♥♥♥♥ :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Ashley tşk ederim cnm :)

ccc8 dedi ki...

29052011848 adındaki olan çizimi beğendim .

Berra dedi ki...

ccc8 : bende çok çok tşk ettim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...