13 Mayıs 2011 Cuma

biraz konuşalım mı?

Şuan film izliodum şimdi bitti..Biraz hüzünlendim..Bi iki satır duygularımı yazmak istedim..Son zamanlarda zor günler yaşadım,dibe vurdugumu sandım ama gördüm ki bir dip daha varmış..Zaten buraya da yazdıklarımdan az çok anlaşılır halim..Sonra baktım ikinci dibe inmeye mecalim yok, iyisi mi toparlan silkelen ve yukarı çık dedim kendime..Çıktım mı ? Sanırım çıkmaya başladım..Mesela uzun zamandır yapmadığım ama en sevdiğim şeyi tekrar istekle yapmaya başladım..Çizdim..Bi kaç çizim yaptım bu hafta..Sonra Fridayı bitirdim..Onun yaşadıklarından, acılarından ilham aldım ders çıkardım kendime..Bende yapabilirim bende güçlüyüm dedim..
zaman geçiyor herşey zamana ayak uyduruyor istesede  istemesede..Ve bir kez daha inandım tesadüflere..İnsanlar da piyon gibi bu zamanın içinde..Zaman , hayat neyi uygun görürse o tarafa savuruyor sanki bizleri..Tek bi şans var, tek bi tercih hakkı var..Hayatımızı bu tercihlere göre, aldığımız kararlara göre şekillendiriyoruz bizlerde..Ama iyi ama kötü bi şekilde ilerliyoruz yada öyle sanıyoruz kimilerimiz(!)..Bende bu zamanın içinde kendime sağlam bi yer edinmeye çalışıyorum..Beni savurmaması için hayata karşı tutunacak dallar ediniyorum ve onlara daha sıkı sarılıyorum sahip çıkıyorum..Bazen rüzgar sert esiyor ummadığım yönden geliyor ama sadece sendeliyorum düşmüyorum..düşmicemde çok beklersin hayat senin tepene çıkıcam zirveye bayrağımı dikmeden inmem aşağı..Hayatı ıskalamamak lazım :)

notcuk: saçmalamışta olabilirim ama beni devamlı okuyanlar alışkındır bu halime :)  
bu arada ne mi izledim ? AŞK TESADÜFLERİ SEVER..

Bu şarkıyı seviyodum ama daha bir sevdim  sanki :) dinlemek için

tık tık

Kelebek kadar ömrümüz var
Sevmek lazım, hemen başlayalım
Kaybedecek daha neyimiz var
Aşk için ne gerekiyorsa hepsi bende var

Nefes bile almadan seviyorum seni

Sarmaşıklar gibi sardın kalbimi
Değiştirdin kanımı koydun zehrini
Örümcek gibi ördün zihnimi
Düşündükce daha çok isterim seni

Nefes bile almadan seviyorum seni
İçimde dolaşan alkol gibi
Sana gitgide sarhoş oluyorum
Ruhumu kaybetmiş gibi
Sadece senin için yaşıyorum
Nefes bile almadan seviyorum seni


8 yorum :

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Kendine güven çok önemli...Hepimiz zaman zaman zor günler geçiriyoruz.Hayat hep mücadele...Mücadeleyi bıraktığın an yıkıldığın an.O nedenle söylediğin o son sözleri kendine söylemen çok önemli.Ben çok beğendim.Şarkıda çok güzeldi.
Sevgiler:)

byheadbanger dedi ki...

berra gece 1:30 da izledim bende :)) çok güzeldi :) tekrar izlicm sanırım :)) [ Yasin D.... ]

Profösör dedi ki...

Yazını tekrar tekrar okudum...

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

bu film moda oldu, merak ediyorum nasıl bir film olmuş fakat herkesin izlediği için izlemek istemiyorum:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

gönül çelen: kesinlikle öyle kendine güven önemli bi olgu..bazen bıraksamda mücadeleyi sonra kaldıgım yerden savaşmaya devam ediorum ..başka türlü düze çıkmak imkansız.. begenmene sevindim cnm tşkler :)

yasin bende tekrar izlerim belki ama şimdi deil çok zaman geçmesi lazım :)


Profösör : o zman tekrar tekrar tşkler efendim :)

baran : bende çok moda olan şeyleri izlemeyei de okumayıda sevmem ama 3 ay geçti fazlada geri kalmamak lazım gündemden :) izle bence tavsiye olunur :)

papatya çiçeği dedi ki...

dibe vurmak değildir aslında bu sıkıntının adı.durur durur ,üzüntünüz bir gün çok yoğunlaşır ve ellerinizi dahi yerinden oynatacak haliniz yoktur.bir kaç gün sonra düzelirsiniz.sonra üzüntünün normal ölçümüne eskisi gibi bir dmönem devam edersiniz.sonrasında bir gün yine aynı şey....
tesadüfler de kaderdir .tesadüf dediklerinizden bana göre kader) sonrasında da hayatın sizi bir oradan bir oraya savurmasından ziyade,kendiniz istiyor iseniz bir oradan bir oraya savuruyorsunuz sizi.
insanın bir şeyi düşünmemesi gereklidir ve o insan düşünmemek için hergün gösterdiği mücadeleden o kadar yorulmuştur ki,düşünmesi ona daha miyi gelmiştir.yeter ki,göğüslemeyi bilmek gerekir zorluğu,düşünmenin vermiş olduğu sıkıntıyı.

sevgilerim ile

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

artık üzülmek yok :) sildik hayatımızdan bizi üzenleri :)

papatya çiçeği dedi ki...

size üzenler zamanında çok kıymetli ise,gerçek anlamda gerçek içtenlikler yaşadı iseniz silmeyelim.onlar iyi iken biz iyi olmayalım.bir de ,onlar kötü olduğunda biz hala iyi olmaya devam edelim.biz bir değişklik yapmamış olacağız.belki de yıllarca yapaildiğim tek iyi şey bu idi.

sevgiler ile