18 Mayıs 2011 Çarşamba

sulu boya -1


uzun aradan sonra açılışı suluboya ile yaptım..aslında dijital bişiler yapmıştım ama tableti ne zmandır elime almıorum henüz barışamadık küsmüş bana :)  halbuki tabletim yokken tablet tablet diye ölüodum :) elde edene kadarmış diye düşünmicem hayır hayır seviorum ben tabletimi tamam mı :) çalışmalardan biri yarım kaldı ama tamamlıcam sadece sıkıldım ara verdim ona.. kızın saçlarına uyuz oldum bi türlü istediğim gibi olmadı..bende kafa dağıtmak için sulu boya yaptım..kafa dağıtmaya birebirmiş arkadaş..o kadar dalıorum ki hem sakar hem dalgın oluorum..fırçamı su yerine çayın içine atmalar mı dersin suyu devirip çalışmanın içine etmeler mi dersin  boyalı suyu çay diye içmeye kalkmalar mı  ooo say say bitmez :) hadi bakalım bi başladık artık gerisi gelir bi tane de gotik kız yaptım onuda cuma günü eklerim yarın tatil ne de olsa..o yüzden yarını başka işlere ayırıyorum..okula logo çalışmam lazım turgay hocanın verdiği ödev serhat hoca da anatomi çalış bol bol dio off off berranın derdi bitmez yaa :)
bu grubu severim fena çığırıyolar  hele de bu şarkı da of of diorum yani  :) 
"Güçlü bir düş insana umut verir"..

7 yorum :

Profösör dedi ki...

Biz yoksa meslektaş mı olacağız..

ceydabural dedi ki...

dijital tabletin olsa da sen suluboya hep yap çok güzel olmuş :) hep çiz olur mu?

Modafobik dedi ki...

Oh müthişşş! :)

Profösör dedi ki...

Bu arada
Bastonsuz dedenin
Bastonsuz torunu
Mehmet Akif.. ile birlikte
Sizleri ağırlamak için bekliyor.


http://mefkuremiz.blogspot.com/

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Profösör : bilmem meslektaş mıyız sen nelerle uğraşırsın ? bu arada Mehmet Akif çok tatlı maşallah Allah analı babalı büyütsün inş..

ceyda bural : ceydacım çok tşk ederim cnm ..bende çok seviorum bu tarz suluboya çalışmayı :) bırakmam kolay kolay tabletin yeri ayrı tabi onuda küstürmemek lazım :)

modafobik : cnm çok tşk ederim :)

Profösör dedi ki...

Ben çocukluğumdan beri çizerim.. Sonra tiyatro dekorları da yaptım. Balon da yazdım. Çizgi roman ve karikatürler çizdim. desen çizerim. Yağlıboya, suluboya, ekolin boya, guaj ve pastel boyalar kullandım. karatalem ve füzen kullandım. Tarama qucu, kesik uç, rapido kullandım. Sonraları keçe uçlu kalemler ve art penlerle kaligrafi çalıştım. Basın şeref martı hamiliyim. Renklam ajanslarına da danışmanlık yapıyorum. Özümde çizerim. Bu arada da İlahiyat fakültesi İslami esaslar bölümürü de bitirmiş drumdayım. Ayrıca sekiz aylık Mehmet Akif4in de dedesiyim. Bastonbus bir dedeyim...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hey maşallah saygıdeğer hocam ben sizinle meslekdaş deil talebeniz olurum ancak :) saygılar