1 Nisan 2011 Cuma

ve ilk dijital çalışmam

evet nihayet tablet diye diye aldım tabletimi ama bi türlü bişiler çizmek  kısmet olmamıştı..ta ki gecen haftaya kadar..ve bende ilk dijital çalışmamı yaptım..ilk çalışma için göz sectim dogrumu yaptım bilmiorum ama :) sonuç olarak tabletle çizmeyi sevdim..ilk önce garipsiyo insan  elinde kalem tablete çiziosun ama ekrana bakıosun..ama çabuk adapte oldum hemen o senkronizasyonu sağladım hızlı kızım vesselam :P :))
evet şimdi bir göz nelerden geçer hep birlikte görelim :) hatalar yok deil çoook var ama silip düzeltmek istemiorum şimdilk böylece kalsın bende zamanla ne kadar geliştigimi görebileyim :)

BAŞLIYORUZ 


varan-1 elim titriyodu çizmeye başladıgımda 

önce yapamıcam sandım ve "ben kalem kagıt kızıyım ya yerim dijitalini lagnn" dediiiimm 



varan-2 ama sonra dedim ki yavrum sen ne güzel şeymişsin yaa :)

varan-3 bi baktım iyice alıştım uvv süper :) 


varan-4 ama sonra kaşını beğenmedim sildim 

ve son kirpikleri uzattım,gölgeleri azalttım, kaşla da oynadım vel hasıl kelam sonuç budur :) 


Ps: bu çalışmayı yaptım aradan kaç hafta gecti hala başka bişi çizmedim..ama en kısa zamanda dönüşüm muhteşem olucak istesem çok pis çizerim :)bildiğin gibi deil :P ama canım istemeyince olmuo işte :)  
Bu arada ilk defa Photoshop'ta çizdim eleştirirken göz önünde bulunduralım dimi :) 

12 yorum :

kadıkoyguzeldir dedi ki...

:) tabletini güle güle kullan.kullanmaya daha da alışınca kimbilir sen daha neler neler yaparsın onunla.hatta blogun başlığına da tabletle yapılmış çizimler bekleriz artık :P ;)

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Hocam,hatalarını sen daha iyi bilirsin.Bana göre güzel olmuş.
Tebrikler,ha birde sevgiler:)

nilerk dedi ki...

ben beğendim vesselam...

Adsız dedi ki...

slm :) yaa bnce süper olmuş ellerine sağlik kaşlar işin içine girince yani varan 3 ten sonrasi iyice belli olmuş :) devamini bn de bekliyrm senden :) hoşçakal...

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok güzel ben de iyi derecede photshop kullanırım ama elimle yapabileceğimi zannetmiyorum seninki ayrı bir yetenek çok güzel

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

özgecan : tşk ederim kuzucum..inş dediğin gibi olur bende onu temenni ediorum kendim için :) bişiler çizsem bi güzellik yapcam bloga ama bakalım artık :)

sultancım: cnm çok tşk ederşm :) inş zamanla o hataları da yok edicem :) kucak kucak sevgiler benden de :)

nilerkcim :bende tşk ederim beğendiğin için :) eyvallah ..

şirincim : cnm çok saol :)cam gbi gözler yapıcam inş :) al alıştırması bunlar şimdilik :) öpüyorum çok sevgiler..

iki dirhem bir çekirdekcim : oo ne güzel ps de süpersin o zman sende :) çalışmaların varmı merak ettim bi ziyarete gelim sana :)ayrıca tşk ederim ..kendi çapımda bişiler yapmaya çalıştım :)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

güzel bir tasarım olmuş Berra, daha da iyisi olacak eminim. -Photoshop kullanmak bilinmeyen bir şehri icat etmek gibi bir şeydir. -Tasarımlarını yaparken de bu şekilde düşün.

Photoshop cs4 edinebilirsen mutlaka edin, orada ki araçlar çok iyi şekilde kullanılıyor.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

barancım tşk ederim.. evet aynen dediğin gibi bir bilinmeyeni keşfe çıkmak gibi vir şey :) zamanla iyi işler yapıcagıma inanıorum..

Cs4 kullanıorum şuan :)

Red Riding Hood dedi ki...

Deli kız ne yetenklisin. Berra'cım bunu bilgisayarda mı çizdin yoksa başka biryere mi ? Ashley için serbest çizimyapabilceği değişik bir makina istiyorum ama hiçbir fikrim yok nedir nasıl çalışır..Fikir alabilirim senden eğer bir bilgin varsa.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

red riding hood: evet cnm bilgisayarda photoshop programında tablet kullanarak çizdim..benim de ilk deneyimim pek iyi sayılmaz aslında :) begenmene sevindim..Ashley için de önerebilirim tableti yani güzel bişi bende alalı çok olmadı daha gelişmişleri de var tabi.. grafik tablet diye aratırsan googledan bulabilirsin cnm..onun dışında diğer metaryaller hakkında çok bilgim yok ama bu tabletler fena yani :)) tablete çiziosun ama ekrana bakıosun el ile göz senkrnizasyonunbu bi süre sonra sağlıosun zaten zorlanma olmuo yani..bak burda bi göz çizimi buldum izleyip nasıl oldugunu görürsün belki hoşuna gider :)

http://www.youtube.com/watch?v=qEzJmZmiRo0

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Güle güle olsun yavrum ne keyif oynamak değil mi? buna bittim yavrum sen ne güzel şeymişsin yaa :) delim benim sarılıyorum .)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

amanda aman kim gelmiş :) beğengine sevindim cnm benim ..evet çok keyifli oynaması çiziktirmesi :) çok saol ben öpüyorum kocaman mucu mucu :)