14 Nisan 2011 Perşembe

Susma.Unuttuğunu sanma. Unutmayacaksın da zaten.

 

böyle bir kara sevda kara toprakta biter..



Hadi geç karşıma, otur. Soluklan biraz. Nefes nefese kalmışsın. Kalbin… Çok kırmışlar, değil mi. Çok hırpalamışlar seni, çok tüketmişler. Bir kahve yapıyım sana. Beni boş ver, sen varsın burada sadece. Konuş duvarlara. Hıncını pencerelerden çıkar, kır bardakları, aynalara fırlat eline geçen ne varsa.Susma.Unuttuğunu sanma. Unutmayacaksın da zaten.

Yine o şarkıları dinle. Defalarca okuduğunuz kitaplar, altını çizdiğiniz şiirler…Tekrar oku. Yine geç o sokaklardan, yine o banka otur. Cüzdanının içinde duran, seni çizdiği kağıdı asla atma. Saçlarını hep seni son gördüğü zamanki gibi yap, kestirme. Doğduğu gün, o saatte yine çık dışarı, derin nefesler al. Hava bundan sonra hep soğuk olacak, alış. .

 Bu bile yeter sana, öyle değil mi.

Daha iyisin şimdi. Hep daha iyi olacaksın zaten. İnsan sevdiğini düşünerek ne kadar kötü olabilir ki. Sen de iyi olacaksın. Unutmayacaksın hiç. Sadece sana unutturduklarını hatırlamak zorunda kalacaksın.
-Kahveye kaç şeker atıyorsun?
-Benim şekerlerimi hep o atardı.


“Ben en güzel seni seviyorum.Unuttuğunu sanma.Unutmayacaksın da zaten.seni en güzel ben seviyorum"
. . .

9 yorum :

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Berra'cım çok güzel paylaşımdı.
Teşekkürler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

beğendigine sevindim hayatım ne demek :)) sevgiler

Profösör dedi ki...

Ne güzel yazıydı bu böyle. teşekkür ederim. Sanki kahve tadında.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

profesör :) tşkler kahveyle tatlandırman ayrıca hoşuma gitti :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Sevdim ama seni melankolik görmek istemiyorum ben .(

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

edimm tşk ederim..bundan sonra daha az melankolik olucam zaten..yavaş yavaş toparlıcam kendimi :)hiç bişi için üzülmicem :) öpüyorum çokk

papatya çiçeği dedi ki...

evet,işte bu şarkı ve bu parça.o zaman bişey yazmayı yapamamış idim.bu şarkıyı gördüğümde de şaşırmış idim.ben t.s.müziği fm var ve sabah kalktığımda açrım,akşam falan kapatırım.eski zamanlarda terapi yöntemi olarak kullanır imiş,pisikologlar.ve beyni o kadar güzel dinlendiriyor ki,anlatamam.ağır ağır,ince ses tonları ile ve hafif açık radyo sesi bana çok iyi geliyor.
velhasıl bu şarkı radyoda en çok sevdiğim şarkı olmuş idi.yine bir gün sizin yaptıklarınıza bakarr iken,bu şarkı.ve yine ben defalarca çaldım.yorumları o dönemde dile getiremediğimden ötürü,imdilerde dile getireiyorum.getiriyorum ki,ne gibi güzellikler yaptığınızın farkında siz de,sizi takip edenler de olsunlar.ve ben bu şarkı için de teşekkür ederim.

sevgilerim ile

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

papaya çiçeği : çok tşk ederim..değerli yorumların için..evet bende iskender palanın kitabında okudum, musuki bir tedavi yöntemiymiş eskiden..bazen nostaljik dinlemek güzeldir..ara sıra dinlerim bende..belki de bende öyle kendi kendimi tedavi ettim kim bilir :)

papatya çiçeği dedi ki...

benim teşekkür etmemde ki sebep,hakikaten yaptığınız bu güzellikleri bizlerle paylaşmış olduğunuzdan dolayı vermiş olduğum bir tepki.ama sizin teşekkür etmenize gerek yok,çünkü sizin teşekkürlerinizi hak edecek hiç bir şey yapmadım ben.o teşekkürleriniz de size ait.ben sizin gibi yeteneklere sahip değilim.yaptığınız herşey çok güzel.insan ruhuna dokunuyor.
sevgilerim ile