22 Nisan 2011 Cuma

ne var ne yok konuşalım bakalım



bu sıralar bir yogunluktur gidiyor..okuldu işti oydu buydu derken pestilim çıkıo yanii.. tamam şikayetçi değilim ben istedim :)
yakında sınavım var ders çalışmam gerek ama çalışamıorum..çok güveniorum kendime çalışmadanda gecerim olum ben diorum arkadaşlarıma ama tabii ilgi alanıma giren dersler oldugu için, kitaptakinden daha fazla şey bildigime eminim :P :) yoksa ben öyle iddaacı bi kız değilim :) sadece yapabiliceklerimi ve yapamayacaklarımı biliorum diyelim :) bir de bu günlerde sürekli kol bacak çiziyorum gına gelmedi desem yalan olur :) bacak ve içinde ki kemikler kaslar dokular öğğ gibi gelio ama alışıo insan :) ama olsun seviorum çizmeyi ..bazen cnm dışarda çizmek istiyo şöyle deniz kenarında yada deniz olmasada olur açık hava olsun yeter ,ama öyle ulu orta çizemiorum kii ..malum anatomi çiziyorum :)
bunların dışında eskisi gibi o minnaklardan çizemiorum.çünkü hocamın biri "sana sınavda o minnaklardan çizdirmicekler berra hanım " dedi bana espiritüel bir dille :) ne çizdiğime dikkat etmem gerekliymiş bende onlardan çizemiorum hatta gereksiz hiç bişey çizemiorum yasak çünkü ..buldugun her fırsatta parça anatomi çalış berra ..boş durma berra onu yap berra bunu yap berra aaa böyle hayat mı olur yaa :) benim biraz motive olmam gerek dedim ve gecen hafta bi kaçamak yapıp bi karış boyundaki a5 tuvalime minik bi yağlı boya resim yapmaya yeltendm..ilk katını vurdum terebentini biraz fazla kaçırmışım parıl parıl parlıo : ) neyse sonuç olarak resmin taslagını çizdim ilk katını boyadım. şovalemin üzerine bıraktım. ikinci katı vurmak için kuruması lazım sonuçta..derken bi de duralit boyayayım dedim ona da beyaz yaglı boya astar vurdum 15-20 katta anca tuttu..onuda minik tuvalimin yanına koydum zaten ikiside miniklerdi..derken gecen gün bi de ne göreyim kurusun diye bıraktıgım tuvallerimi gelen giden ellemiş turuncu gökyüzünde 4-5 tane irili ufaklı parmak izi eve her gelen merak edip dokunmuş bi kere galiba .. uyuz oldum..zaten hiç anlamam şu bazı insanlarda ki resimlere dokunma merakını :) boya işte kardeşim nesini merak ediosun kii..artık kurumamış resimlerimi köşe bucak saklamam gerektiğini öğrendim..neymiş ulu orta şovalede resim bırakılmazmış ..yaa böyle işte birde ben hikaye yazıodum ya hani..ona da vakit ayıramıorum bu sıra aylin ve murat sizi nasıl bi son beklio bende bilmiorum artık :)

ne kadar çok yazdım çenem düştü sanırım :) malum ofiste kimse kalmadı..konuşcak kimse yok bende burayla konuşuorum :)
birazda gezmelerden bahsedelim..
son zamanlarda günler güzel geçiyor..yani mutsuz değilim, üzgün değilim ..çok yogun oldugumdan heralde :) melankolik olmaya vakit yok yaa :) geçen gün cancanla sergiye gittik ..iki haftadır üst üste kızlarla toplanıp galata yapıoruz.."maşallah çok yogunum diosun ama gezmekten de geri kalmıosun "diyen kankilerimi duyar gibiyim :) valla hususi plan yapmıorum doğaçlama oluo herşey:) okuldan çıkıorum araşıoruz buluşuoruz kendimizi galatada buluoruz :) her zman ki çikolatalı frambuazlı pastamızı yiyoruz ..manzaraya doyamadan eve dönüoruz..ama bi daha ki sefere planlı gidicez ve can arkadaşım muhteşem süleymanıda alıcaz yanımıza değmeyin keyfimize o zman :) bu arada süleyman da beni defileye davet etti.. modayla pek ilgilenmiodum ama arada gözüm kayıyor yani :) ..moda tasarımı bölümü ilgimi çekmio değil :) modacı mı olsam acaba :) :P neyse velhasıl kelam bu kadar muhabbet yeter..ben kalan işlerimi toparlayıp ofisi terk edeyim sonra bebeğimin yanına gidicem toplancaz kız kıza :) erhan seni de alıcaktık ama 3 çiçek bi böcek olmaz şimdi bi daha ki sefere cnm :))

P.S bu şarkı iki gündür dilime dolandı yüz kere dinlemişimdir heralde :) dün akşam da klipte ki film vardı çok güzeldi tam bir masum aşk sonu üzücüydü ama..


bu şarkı da çok güzeldir karadeniz şarkılarını sevenler eminim bayılır..ben ikisinide çok sevdim..
tık tık

7 yorum :

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

merak ediyorum, o gün yağmurdan ıslandın mı? :)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

Bazı erkeklerde diğer kadınlara göre çok duygusal oluyorlar :) hemcsinlerden nefret etme sebebidir bu ahaha.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

baran : o gün az ıslandım erimedim yani :) millet öyle bi yazıodu ki twittera dedim sel bastı kesin ama öyle bişi yokmuş tabi :) inca inca yağıyodu ahmek ıslatan diolarmış o şekilde yağan yagmura ahahahah :) evet bazı erkekler öyle ama onlarda 10 parmagın 5 ini gecmez :)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

farkında mısın ondan sonra sesin soluğun kesildi? -sandım ki sel aldı götürdü bu kızı ahaha

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

heheh keşke sel alsa götürse baran ya :) sessizlikte çok şey anlatır aslında dimi :)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

öyle deme berram, kızarım sana :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bıkıorum bazen herşeyden arada geliolar böyle çıkıo insanın ağzından işte..