28 Mart 2011 Pazartesi

yasak kalkmış merhaba blogum ve blogcanlarım :)

Bir süredir bloglar da olan sorundan dolayı bende blogumdan koptum haliyle,ama neyse ki yasak kalkmış ve sorunsuz girilebiliyor artık..Bir süredir epey yogundum ki hala da öyleyim, ama en azından derslerim biraz daha hafifliyo gibi..Bu zaman zarfında fırsat buldukça bişiler yapmaya çalıştım..Fridanın sergisine son bi hafta kala gittim..sözde çok zaman var sıkışık bi güne sıgdırmıyım rahat rahat geziyim dedim ama hiç zaman olmadı,baktım sergi bitimine bi hafta var hemen gittik cancanla hem Fridayı hem Çarlık rusyası sahnesini gezdim pera art shoptan birde Frida resimli ayraçlardan aldım..cancanın hediyesi olan Frida kitabımın arasına koydum :) Sonrada taksimde ki konak ta bi güzel kebap yedik çok güzel bi gündü benim için, sergiye gitmeden filmide izlemiştim sergiyle ve kitapla bütünleşince inanılmaz bi keyif aldım ohh miss ..Pera müzesine teşekkürler böyle bir koleksiyonu Türkiye'ye getirdikleri için..

Bunun dışında yazarlar birliğine bi süredir gidemiyordum.Malum okul çıkışı karşıya geçiyorum kursa diye, bi süredir üstadların konuşmalarına katılamıyorum.Ama artık  bazı değişiklikler yaptım..En kısa zamanda tekrar başlıcam..Okuldaki derslerde temel sanat eğitimi devresi bitti şimdi grafik zamanı :) Çok şükür kurtuldum şu guaj boyalardan.Nerdeyse nefret eder hala geldim o çalışmalar yüzünden..Bi süre guaj görmek istemiorum  mümkünse..Ödevlerin ne kadar agır oldugunu yazılarımı okuyanlar çok iyi bilir her daim yakındıgım için :) ve bundan dolayı pek bişi çiziktiremediğimi de bilirsiniz :) Duygusal açıdan yaşadıgım bazı olumsuzluklar beni bi kaç ay mı desem  ne desem bilemedim baya bi yordu..bu sebeple bişi çizmekte istemedim hatta hiç bişi yapmak istemiyordum ama geçti artık herşey olucagına varır kısmette ne varsa odur..Hiç bişey için üzülmem artık. Ben bana herkesten çok lazımım..Kimse beni üzecek kadar önemli olmamalı artık böyle düşünüyorum..Yoluma bakıcam, biten biter giden gider bundan sonra keyfime bakarım ben, hayata geç kalmamak lazım ..artık bol çizgi, bol sergi, bol kitap ve bol gezi olucak :) Hepinize slm blogcanlar ve bu yazıyı okuyan herkes :) şimdi biraz blogları gezelim dimi :)
Ama şarkı paylaşmadan olmaz ne diyoruz şimdi say hello  :)

Say Hello

8 yorum :

NİLAY YÜCENUR dedi ki...

canımmm merhabaaaa :)

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Canım benim.Yasaklar kalktı deniliyor ama bloglar daha açılmadı.DNS ayarlarıyla giriliyor bloglara.Sen öyle deyince denedim yok:(En kısa zamanda açılır inşallah.Senden haber almak çok güzel.Kolay gelsin.
Sevgiler:)

coraline dedi ki...

aynen ben de kopmuştum valla, sıkılmıştım açıldı mı diye bakmaktan :) hoşgeldik hepimiz :)

Adsız dedi ki...

mrb yine bn :) son yazdiğini okudum şimdi..hani hiç kimse beni üzecek kadar değerli değil demişssin ya..doğru aslında yani olması gereken o ama bu laf hep teoride böyledir iş pratiğe gelince hiç de öyle olmuyo olamıyo..keşke olsa :) sen başar bunu bence...kolaylıklar sevgiler...

Sazan dedi ki...

Kimse seni üzecek kadar önemli değil, buna sonuna kadar katılıyorum ve ben geldim :)

Sazan...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ayy çok özlemişim sizleri yaa :))


nilaycımm hello kiss you kiss you :) hehe

gönülçelen canım bi ben kalmışım bloga giremeyen hemen hemen bi çok kişi giriomuş zaten..ben ayarları deiştirmedim dns falan ama açılmış umarım halkada açılır :) sizlere kavuşmak çok güzel tşk ederim kocaman sevgiler cnm :)

aynen carolincim valla blog çok yer etmiş hayatımda kapanınca anladım kıymetini :) ee o zman hepimiz hoşgeldik :)

şirincim teoride öyleydi ama ben bunu pratiğe döktüm uygulamaya aldım :) cnm ne isterse onu yapıcam artık gelsin hayat bildiği gibi :)


welcome to sazan :) aynen öyle artık..bu hepimiz için geçerli tabi :)

francesca mckennitt dedi ki...

Hoşgeldin tekrar :)
Çok güzeldi değil mi sergi, ben de aşık olmuştum.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

:) güzel olmaz mı ♥ akşam 20:30 kapanıodu kapanana kadar çıkmadım ordan :) muhteşemdi :))