30 Mart 2011 Çarşamba

sevdim ♥


Çok sigara içerdim
Pat diye bırakayım derken
Her sabah düşüncesiyle uyandım
Baktım olmuyor
Yavaş yavaş uzaklaştım
Son içtiğim sigaradan sekiz saat sonra
Nefesim değişti...
İkinci sekiz saatte
Ciğerlerim onarıma başladı
Üçünü sekiz saatte
Yüzümün rengi aynı değildi artık
Sende öylesin sevgilim
Bak,alıştım olmayışına
Şimdi seni hiç sevmemiş gibiyim
Sigarayı özlüyor muyum? diye sorarsan
Sadece içenleri gördüğümde sevgilim
Sadece içenleri gördüğümde. . .

Seni sevdim, seni birdenbire değil usul usul sevdim
"Uyandım bir sabah" gibi değil, öyle değil..

6 yorum :

yildizlayasam dedi ki...

Seni sevdim, seni birdenbire değil usul usul sevdim...
Özleniyorda ...
Paylaşımınıza teşekkürler..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ziyaretiniz için ben tşk ederim :)

beni güney kore'ye uçur dedi ki...

berracığın aşk kısmı harekete geçmiş .)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hehe bilemiorum artık ruh halim tam bir delifişek :)

Adsız dedi ki...

Yeni bir kitap alıp okumak istiyorum. Okumak istediğim kitap bir roman olmalı diyorum, romanın konusu sadece bir adam olsa diyorum. Ama her romanı baltalayan bir kadın var. Sahi hep düşünürüm neden böyle ?

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sadece kadınlar mı baltalıyor ki..aynı şekilde erkekler içinde gecerli bu bence.. sen cvbı bulunca yaz yine o zman konuşalım :)