9 Mart 2011 Çarşamba

kestik / biraz mola

biraz mola verip yazı yazalım..

bu ara o kadar dalgınım kii..uykusuzkugun verdiği yorgunlukta var tabi..ve tabi başka şeylerde..
ctesiden beri üzerimde bi karabulut dolanıyo sanki..cuma günü sabah 7:30 tan ctesi gece 2 ye kadar uyumadım..cuma gecesi sabahlayarak ödevleri yetiştirdim..ardı arkası kesilmiyo ki biri bitmeden diğeri ekleniyo..sabah 7 de bitirdim çalışmayı sonra okula gittim uyumadan orda da sınav olduk doku çalışmasından saat 10 dan 2:30 a kadar kalkmadım yerimden, su bile içmedim yanii..o bitti ordan çık karşıya geç kursa git..kursa gittiğimde pestilim çıkmıştı galiba ..şaner hocam heykelini yaparken masada sızıcaktım az daha ( hatta uyudum bile 15 dk falan çaktırmadan) gözü kapalı çiziodum ne çizdiğimi bilmeden ..

dün akşam yine geç yattım..ve yine bir guaj çalışması yapıodum..çalışmayı tamamlayamadıgım için ofise getirdim burada yapıyım dedim..maşallahım var baya da yaptım..ama o kadar dalmışım kii boyalı fırçayı su kabı yerine çayımın içine koymuşum..he bide görünce şaşırıyorum  kim koydu bunu çayımın içine ya dercesine saf saf bakıorum..ya fark etmeden tekrar fırçayı alıp boyamaya devam etseydim ve o çayı da içseydim öğğ ne iğrenç yeşil boyalı çay..twitterda da dalga konusu oldum iyi mi :)  hemen toplamam lazım kendimi .. ne deseler haklılar yanii..şimdi bu yazıyı yolluyorum ve kalan çalışmayı bitirip diğerine geçiorum..ama önce kahve içmem lazım..
bu şarkıyı çok dinliyorum bu ara 

8 yorum :

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Kolay gelsin canım.Kendine iyi bak.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim canım :)

Adsız dedi ki...

slm :) bn 'O' bloglar kapatıldığı için giremyrdm ne zamndr ama ablam bişiler yapınca açildi ;)ablama çekil az diyip( O da anladı hımm berra ya gircen dimii :)dedi) hemen sana baktim...çayı iyiki içmemişsin düşünmesi bile midemi kaldırmaya yetiyo kolaylıklar diliyorum görüşmek üzere :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

:)) hoşgeldinn şirin :) ziyaretlerine çok memnun oluyorum..ben de giremiyorum bloguma sabahtan beri denedim ancak şimdi açıldı o yüzden yorumunu bu kadar geç yayınladım..çayı içmedim evet ama umarım bunların tekrarı olmaz..yoksa bir içmez iki içmez üçüncüde hobaaa :))

yine gel fırsat buldukça sevgiler ..

Adsız dedi ki...

Ben çok sık giriyorum zaten buraya :) seni sıkmıyosam ne mutlu bana...sen çay içmeyi birak en iyisi kökten çöz bu sorunu :) ya da dinlenmeye de vakit ayır..sevgiler kolaylıklar...hoşçakal

Adsız dedi ki...

aslında merak ediyorum nerde okuduğunu sanırım üniversite ve buyuk ihtimalle de güzel sanatlar falandır :) sakıncası yoksa söyleyebilir misin :) tekrar sevgiler...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

yok yok sıkmıyosun aksine memnun oluorum..evet güzel sanatlara hazırlıktayım..sultanahmette bi okuldan grafik tasarım dersleri alıorum..bu ödevler onun için..başka bir hocadanda özel ders alıorum resim dersi henüz 1 ay falan oldu buna başlayalı..

Adsız dedi ki...

evet yazmişsin burda zaten gecen okumştum teşekkürler cvpladiğin için...başarilar diliyorum daha doğrusu başarılı olduğun kesin :) başarılarının devamını dşlemek daha doğru olur sanırım..görüşmek üzere sevgiler...:)