15 Şubat 2011 Salı

yerle gök arası bir yerde



say hello


Bu aralar öyle yogunum ki bloga bişi yazmaya bile fırsat olmuyo..küçük su kenarı kasabasında 3 günlük bi dinlence ne iyi olurdu..ona bile zman yok ama..bu ara bol bol paris fotolarına bakıp duruyorum..keşke gitme şansım olsaydı..yapmak istediğim  çok şey var ama zman yetmio :/

ne zmandır çizimle ilgili bişiler koymuyorum buraya..özel ders alıcam diyodum nihayet başladım 3 hafta oldu başlayalı..buraya koymak isterdim ama henüz  perspektif dışında bi çalışma yapmadıgım için koyamıyorum..cnm nasıl çizmek istiyo şimdi.. eve gidip duralitleri zımparalasam onlara resim yapsam yada küçük bi tualim vardı ona bişiler yapsam ..ama biliyorum eve gidene kadar geçicek bu istek..hep böyle olur zaten eve gidiceğim zaman yada otobüs beklerken yada otobüste çizesim gelir..olmadık zamanda olmadık isteklerim..neyse çıkayım hava da yagmurlu,otobüste cam kenarına oturup yeni başlıcagım kitabımı (frida kahlo-aşk ve acı) okuyarak  gideyim evime..

ah bu ben kendimi nerelerde bulsam
çekilsem sahillere hayaller mi kursam



6 yorum :

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ara sıra hepimizde böyle isteksizlikler oluyor Berra'cım.İnşallah eski enerjini en kısa zamanda toplarsın.Çizimlerini bekliyorum.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sorma canm yaa.. aslında istek var ama neden bilmiorum çok üst üste geldiğinden sanırım neyi yapıcagımı şaşırıyorum..ama enerji düşüklüğü var cidden :) inş eskisi gibi her güne bi çizim paylaştıgım zmanlarıma dönücem :) saolasın öpüyorum çok ..

Adsız dedi ki...

fiyonklu kızı çok beğendim çok sevimli duruyo :) ellerine sağlik aslinda ara sira değişik şeyler çiziktirmek iyi gelir dimi bn kasiyorum sanırım kendimi illa da cici elbiseler yapcam diye kafa patlatiyorum :) sevgiler...bn 'O' ;)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim :) bende çok kasıorum saçma sapan çizimlere ama mecburen kasıorum istesem de yapmak zorundayım :) ama arada nefes alabilmek için kalemimi özgür bırakıorum çiziorum miniklerimden rahatlıorum ..sana da tavsiye ederim :)

Adsız dedi ki...

tmm bu tavsiyeyi denicem :) teşekkürler. bu arada ablamin bloga uğramişsin sanırım ilgini çektiyse ne mutlu..ee yemek yemeden yaşanmaz sonuçta dimi? :) hoşçakal

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tabi ki yaşanmaz :)