2 Şubat 2011 Çarşamba

yeni hamsterım

ragıpcandan sonra hiç bi hamstera kanım kaynamamıştı ..bebişimin yerine koyamadım hiç birini ama pazartesi günü bi arkadaşım bana bi hamster hediye etti :) bu suriye hamsterı  kabarık kabarık tüyleri var :) camphell gibi değil bu daha büyükçe bişi..siyah gözlü kafasındaki tüyleri siyah  gövdesi beyaz kuyruga doğru da füme rengi :) ama kuyruk kısmı acaip kabarık tüylü,kuaföre götürüp kırptırcam biraz gezerken  bütün talaşları topluo eşşek herif..bu gün ofise getirdim..ama geldiğimizden beri uyuyo sadece biraz çekirdek verdim azıcık oynayabildik..çok tembel bişi koşu bandında yürümeyi bile bilmio ama ben ona her bişeyi öğreticem :) yakında burada fotosunu yayınlıcam :) ama şimdilik ona benzeyen başka bi hamster fotosu koyayım neye benzediğini görün :))

7 yorum :

đerkenαя dedi ki...

:)
Hayırlı olsun

cicici dedi ki...

en kısa zamanda bekleriz resmini. pek bi tatlı bu fotodaki kardeş de :))

ŞANSLI dedi ki...

Ay canım benim:)Allah uzun ömür versin.Sabırsızlıkla bekliyorum fotoyu.
Sevgiler:)

Aslısın dedi ki...

Oyuncak be bu:))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

derkenar: tşk ederim cnm :)

cicici : inş kısa zmanda çekicem :)

şanslı: saol kuzum ya inş..bunlar daha uuzn yaşıolar firar etmezse tekrar uzun zaman yanımda olucak inş :)

aslısın: aynen oyuncak gibi şebelek :)

semforever dedi ki...

ay ben bu yaratıkarı cok sevımlı buluorum da korkuorum da çok çelişki içindeyim :D http://semforever-semforever.blogspot.com/

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bişi yapmıolar cnm korkmana gerek yok :) ben mıncık mıncık oynuorum onla :) hayvanımın sesi bile çıkmıo garibinm ya :)