21 Ocak 2011 Cuma

Renk kontrastı çalışmam (Dikkat!! uzun bir yazı) amma dolmuş içim ya :)



bu çalışmaya  accaip uyuz oluyorum yaa sevmiyorum ben böyle işler yapmayı  bırakın beni ben bebiş çizicem minnak çizicem diyorum ama  yooookkk illa yapıcaksın yapmazsan sınıfta kalırsın ..

çarşamba günü akşam evegidince bi kısmını boyayayım dedim, desen çizimi bitmişti..aman yarabbi o da ne sabaha kadar sürdü  iki parça bişiyi boyamak,ince ince detayları boya, renk tonlarını ayarla derken  sabah oldu ..diğer kısmını da dün gece yine sabah 5 te bitirdim..iki gündür  gözlerimin içi nasıl yanıo anlatamam uykusuzlukta cabası..değer mi yani şu iş için..alıcağım not tatmin etse yine amenna, ama  ben biliyorum hoca buna beklediğim notu vermez ..o kadar emek ver sabahlara kadar yap karşılığında ne umduk ne bulduk olsun.. haksızlık bu yaa ben hem çalışıyorum hem de ödevlerimi yetiştiriyorum bana da yazık yaaaaaaaaaaaaa..ama gece çalışmak,çizmek çok zevkli mesela saat 3 gibi mola veriyorum balkona çıkıorum  cıvıl cıvıl kuşlar ötüyo hemde her gece aynı saatte ( daha önce de bi çok kezler sabahladığımdan biliyorum) gecenin sessizliğini seviyorum..

ne zmandır bloguma görsel çalışmalarımdan eklemiyorum,çünkü yapmadım ki ekliyim..bu ödevler yüzünden bişi çizmeye vakit kalmıyo hiç..okunucak kitalarımın birikmesi de cabası..

OKUDUĞUM KİTAP
şuan masumiyet müzesini okuyorum..okumaktan keyif aldığım bir kitap ama zaman zman sıkıldıgım yerler var ne yazık ki, mesela ayline uyuz olmaya başladım iyice,kemalin de bu avare halleri bitsin artık sayfalarca füsun diye ağlamasından sıkıldım  git bişiler yap kardeşim 40 yaşına geldin füsun diye diye ölüceksin ya ..

neyse  daha yazmıyorum bi süredir  şu çalışmaların ve sınavın verdiği bezginlik duygusu vardı üstümde buraya yazarak bi nebze rahatlıyorum..birilerinin okudugunu bilmek ve  duygularımı paylaşmak güzel bişi :) şimdi nişantaşına gidicem kesin değil ama özel resim dersi almayı düşündüğüm hocayla görüşücem..belki de direk başlarım bilmiyorum bana bol şans diyorum ..

bu şarkıyı da çook severim..

5 yorum :

meltist dedi ki...

allah sana kolaylık versin ;) ama birde şöyle düşün, bazı insanlar bütün zamanını boş boş, hiçbir şey yapmadan geçiriyorlar. ne sıkıcı değil mi...:P sana iyi çalışmalar.

semforever dedi ki...

bol şanssssss :D geç oldu ama güç olmaz inş subatta ben de başlıyorum resme bakalım bakalım http://semforever-semforever.blogspot.com/

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

meltist : ayy haklısın cnm,hiç birşey yapmayan insanlar da var tabi ki nasıl duruyorlar hayret :) benim daha yapıcak çok şeyim var ama zaman yok :) ççook tşk ederim ziyaretine memnun oldum :);


semforever :tşk ederim cnm ayrıca hiç birşey için geç deildir :) başla tabi ki ne güzel geliyim bakayım bloguna hemen :) sevgiler

coraline dedi ki...

sen bu kadar aci cekerken ben sana ozenerek bakiyorum valla,sanatla ugrasiyorsun ve ogrencisin.....ayyy negzel diyorum.basarilar bu arada

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

valla bu sevmediğim işleri yaparken cidden zorlanıorum..sanatı seviyorum zevkle ugraşıorum ama bazen böyle anlarda oluyor maalesef..çok tşk ederim sevgiler :)