24 Ocak 2011 Pazartesi

Muhteşem cumartesi

SULTANAHMET KAHVALTI
Evet evet  başlık  çok doğru :) Cumartesi günü benim için  harika, muhteşem bir gün oldu..Sabah 8 de kalktım ve okula gitmek üzere yola çıktım geç kalmadığım için de ayrı bir keyif var tabi :) Sonra okula girmeden Sultanahmet'te tramway yolu üzerinde ki mekanlardan birinde kahvaltı ettim..İki gündür  sabahlamanın verdiği uykusuzluğu atamadığım için gözlerimi açmakta zorlanıyordum..Beni kahve paklar diyip starbucksa girdim..Filtre kahvenin o baş döndüren  kokusu beni kendime getirdi hımm aaala dedim ve okula girene kadar bitirdim..Okula girdim ödevimi teslim ettim,hocanın verdiği yeni konuya (doku çalışması) hemen başladım ve çıkış saatine kadar bitirip teslim ettim..

TAKSİM 



Okuldan çıktık kızlar ağa kapısına gidelim dediler ama ben gidemezdim çünkü taksime gitmem gerekliydi Selahattin hocamın sergisini hala görmemiştim ve o gün kesin gidecektim gitmeliydim..O yüzden kızlarla gitmeyip taksime gittim bir arkadaşımla..O gün harikaydı tam 5 tane resim sergisi ve 2 tane de fotograf sergisi gezdik sonra güzel bir mekanda  yemek yedik, Selahattin hocanın gelmesini beklerken zaman geçmiş sonra koşa koşa galeriye gittik ve kendisiyle ayak üstü yarım saat sohbet ettik..Bir yıldır tanıyorum kendisini,çok sevdiğim saydığım bir insan..Selahattin hoca gibi profesyonel bir sanatçıyla tanıştığım  ve onun engin bilgilerinden  görüşlerinden faydalandığım için çok şanslıyım ben :)


SERGİ SONRASI -SOHBET 
Sergi ve sohbet sonrasında rotamızı tekrar istiklale çevirdik yağmur başlamıştı..Dışarıda ki cafelerden birinde oturup birer çay içtik..Ve çok değerli arkadaşımın bana aldığı çok değerli hediyeyi  incelemeye başladım..Bu hediye bir kitaptı ama benim için altın kadar değerli bir kitaptı.( Zira kitaplarımın hepsi benim için çok değerlidir.) Çok istediğim ve baktığım bir kaç kitapçı da bulamadığım bir kitaptı bu "Frida Kahlo-Aşk ve Acı" hemen kitaplığımın baş köşesinde yerini aldı..Çok mutlu oldum ve tekrar buradan da teşekkür ederim arkadaşım :) Hem bu güzel kitap için, hem de bana sergilerde eşlik ettiğin ve güzel muhabbetinle günü anlamlandırdığın için  :))


P.s : Sergiyi ziyaret  etmek isteyenler bu hafta sonu cumartesine kadar gidebilirler..Web sayfasından bakmak için buyrun Case Dell'Arte 

2 yorum :

semforever dedi ki...

ohh ne güzel sanata doymuşsunuz :D:D:D

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

aynen öyle oldu cnm :)baya doyurduk ruhumuzu bu beni bi süre idare eder :))