4 Ocak 2011 Salı

Mavi Marmara Hoşgeldin! Ama Eksik Geldin :(

Geçen haftalar da İstanbul'a  dönen Mavi Marmara gemisini ziyaret etmeyi çok istemiştim ama  kısmet olmadı gidemedim..sarayburnun da 1 haftalığına gemiyi ziyaret açmışlardı..Sanırım gemi şuan tuzla tersanesine çekildi..Ben gidemedim ama bi tanecik arkadaşım  tuba gitmiş ve fotograflarını çekmiş..Gördüğüm de için parçalandı ve fotograflara bakarken  ağlamadım desem yalan olu..Bi an orda hissettim kendi mi,bi an o çatışma anı, o kurşunlar, her yer de  yaralı yatan  insanlar,şehitler hepsi gözümde canlandı çok üzüldüm..Hoşgeldin  Mavi Marmara ama gönderdiğimiz gibi gelmedin eksik  geldin  :((




Fotograflara geçmeden önce bu şarkıyı dinlemenizi istiyorum..
Naci en Palestina


















4 yorum :

özzey dedi ki...

biz de son günler diye cumartesi gitmiştik o kadar kalabalıktı ki hemen girip çıkmak zorunda kaldık geçen gün öğrendik ki yoğun ilgi üzerine 1 hafta daha uzatılmış kardeşim dün arkadaşlarıyla tekrar gitti çünkü kalabalıktan bir şey anlamamıştık sen de istersen bu hafta gidebilirsin ayrıca bu sefer gece 11e kadar ziyarete açıkmış diye duydum

orda olup o havayı hissetmek bambaşka bir şey

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

aa öyle mi haber verdiğin için çok tşk ederm özzey gerçekten orada olmak kim bilir nasıl bir duygudur..

Deli Anne dedi ki...

fotoğraflar kanımı dondurdu yeniden.. hele ki ordakilerin fotoğraflarını da koymuşlar ya:(

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet insan bakarken tuhaf oluyor helede gidenlerin geri gelmediğini anladıgında :(