25 Ocak 2011 Salı

iki yeni kitap daha :)




Geçen hafta perşembe İskender PALA Küçükçekmece cennet kültür merkezindeydi oraya gitmiştim bende dinlemeye hemde Esra ile tanışmış olduk..Söyleşiye giderken imzalatmak için kitap alamamıştım giderken sağa sola göz attım ama kitapçı bulamamıştım..söyleşiden çıkıp da eve giderken Ataköyde bir kitapçı bulup aldım Katre-i Matemi  :) beni tanıyanlar bilir kitaplara olan zaafımı dayanamıyorum napiyim :) 


Ve Frida; Bu kitabı da şişli de ki bi kaç kitapçıda sordum  ilk çıktığı zaman, elimizde yok dediler..Çok istediğim bir kitaptı bulamadığım için üzülmüştüm..Ama ctesi  günü arkadaşımla sergi sergi gezerken bir kitapçıda gördüm,çok sevdiğim arkadaşım bana aldı bu kitabı  nasıl mutlu oldum anlatamam :) okumak için sabırsızlanıyorum ama o kadar çok kitap  oldu ki okunacak, bir hafta tatile ayrılıp  bir yerlere kaçıp kitaplarımla baş başa kalmak istiyorum ..

6 yorum :

francesca mckennitt dedi ki...

İkisi de harika kitaplar. Her ikisi de çok etkileyiciydi, ki zaten sen bir İskender Pala aşığı olarak çok seversin Katre-i Matem'i :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hımm demek sende okudun bunları :) ben çok geride kalmışım ya :) o kadar kitap aldım kiiki hala da alıorum sıra gelemio bi türlü..evet cnm İskender Pala diyince şöyle bi duruyorum ben :)) ama sende de var sanki biraz Pala sevdası :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bende de var ama seninki kadar değil :) Yani kitaplarına karşı bir düşkünlüğüm var, sürekli tekrar tekrar okuyorum o kadar masalsı ve akıcı bir anlatımı var ki :) Söyleşilerine katılamadım hiç, hala "vah vah tüh tüh" diye geziyorum :))

Okudum ikisini de, Frida'yı da çok severim, ondan :) Olsun, ben bunları okurken sen de başka kitapları okuyordun sonuçta :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ahh ahh sen bir de dinlesen o sesi insanı alıp götürüyor billur gibi mübarek :)) inş bi gün söyleşisine katılmak kısmet olur sana da, ben gitmeden duramıorum bağımlılık yaptı artık..ama elimdekinden sonra muhtemelen Frida ya başlıcam :)sergiye gitmeden önce okumak istiyorum :=)

kupia papalina dedi ki...

Katre-i Matem benim İskender Pala ya tutkunluğumu perçinleyen süper bir kitap..Şu anda okumamış olmayı dilerdim...
Frida Kahlo okumadım alınacak kitap liteme ekledim bende en kısa zamanda alıcam bende merak ettim...Görüşmek üzere...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

kupia papalina: cnm evet herkes öyle diyo katre-i matem için bende çok merak ediyorum:))Frida yı da okumadım ama al bence de okumadan da tavsiye edebilirim .. :) sevgiler