26 Ocak 2011 Çarşamba

fiyonklu kız çizim


pazartesi akşamı uyku tutmayınca  yapılması en zevkli şey bir şeyler çizip boyamak :) uykumu getirmek için kitap okudum 60 sayfa okumuşum ama hala gözlerim yorulmamıştı..tabi  ödevler yüzünden sabahlayınca uyku düzeni kalmadı..bende biraz boyalarla haşır neşir olayım dedim :) fena mı ettim :) sonra da rahat rahat uyudum..


P.S netten bulduğum hoşuma giden illustrasyonları aklımda kaldığı  kadarıyla  yapmayı seviyorum..bu da netten  buldugum bir illustrasyondu..

4 yorum :

inanirsakolurbence dedi ki...

Çok cici olmuş:)

ŞANSLI dedi ki...

Fena olurmu?ne iyi yapmışsın.Fiyongunu yesinler bu kızın.
Sevgiler:)

Cafe Pepela dedi ki...

Pek iyi etmişsin!!
Ellerine / gönlüne sağlık.
Hanım kızımız çok tatlı olmuş:))
Özlemişim ben seni ya Hu..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

inanirsakolurbence: tşk ederim :)

Şanslı: :)) yesinler cnm bi daha takarız dimi :) tşk ederim ..

cafe pepela:çok tşk ederim.sevindirik oldum bak şimdi :) bende bunlardan çizip paylaşmayı özlemişim :)