28 Ocak 2011 Cuma

Berra'nın Çöplüğü 1 Yaşında :))

Say Hello :) 


Bugün blogu açalı  tam 1 yıl oldu..Şöyle geriye dönüp baktım eski postlarıma ne çok şey olmuş nelerden geçmişim neler yaşamışım yahu..Aslında blog tutmak çok güzel bir şey hemen hemen bi çok şeyi mi yazmışım..Pişman da değilim..Ne yazdıysam hepsinde hep samimi oldum..

İlk önce sevgili arkadaşım Zeynep blog açmıştı..Çokta güzel bir blogu var..Sanalkurstan tanışmıştık onunla..Sanalkurs harika bir siteydi hiç çıkmazdım ordan,sürekli brush indirir yapılan çalışmalara eleştirilerde bulunur ve fikir alırdım  güzel bir arkadaş ortamımız oluşmuştu orada..Ama ciddi bir profili vardı tabi ki, bazı forumlar gibi değildi orası disiplin vardı..Sirac abi ve tekinden çekindiğimizden  mesaj yazdığımız konular altında pek geyik yapamıyorduk..Zeynep'in bana berra sende blog açsana çok aftifsin çok ekşınlı bi yaşantın var falan gibi şeyler söyledi..Bende Zeynep'in  bana gaz vermesiyle burayı açtım..Adını da çöplük koyduk..Burayı rahat rahat geyik yapalım diye açmıştım aslında ki  :) Sonra ben buraya ne yazıcam ki nasıl doldurucam ki demeye başladım..Ama sonrasın da bu geyik olayı  şekil değiştirdi..Önce kendime dair  yazılarım olmaya başladı..Sonra ilgimi çeken haberler,Sevdiğim şiirler  falan feşmekan derken bunu çizimlerim de takip etmeye başladı..Kendi çapımda yaptığım çizimleri mi  paylaştım..Gittiğim sergi,söyleşi ve seminerlerden  bahsettim..Hikaye yazmaya başladım..(artık roman olucak galiba) Okuduğum kitaplar gezdiğim gördüğüm yerler derken blogum ister istemez dolmaya başladı..İçimden ne geçiyorsa onu yazdım..Öyle konuştum..

Harika Bloggerlarla tanıştım çok şey öğrendim,bana çok şey kattı blog camiası ve iyi ki de açmışım burayı diyorum..Zamanla takipçilerim artmaya başladı..İnsanların benim paylaşımlarımı izlemesi okuması inanılmaz mutlu etti beni..Ve ben bloguma insanları çekmek için hiç bişey yapmamıştım..Hatta bi ara pek sıkıntılı dönemimde günlerce bloga uğramadığım bile oluyordu..
Kısa sürede  bu kadarını beklemezken Followlarım artmaya başladı..Derken Twittera da bulaştım..Önceleri pek aktif değildim ama  sonra birden orada da aktif olmaya başladım..Ve kısa sürede orada da çok  cici insanlarla tanıştım kaynaştım..Beni izleyen blogumu ziyarete gelip birde üstüne yorum bırakan blogdaşlarıma çooookk tşk ediyorum..Burası ayrı bir dünya gibi ve ben burada bu insanlarla etkileşim içinde olmaktan öyle mutluyum ki :)) Nice senelere çöplüğüm :)) 

19 yorum :

biyasimadahagirdim dedi ki...

nice senelere;)

NiLaY dedi ki...

canım tebrik ediyorum ve nice uzun senelerde nice güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle diyorum :) sevgiler..

Burcu Çalışkan dedi ki...

blogunla geçireceğin nice keyifli yıllar :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

biyaşımadahagirdim:
Nilay:
Burcu Çalışkan:

Çok teşekkür ederim blogcanlar :) inş daha güzel paylaşımlara :)

içimizdeki karnaval dedi ki...

Nice seneler ve birikimler geçirirsin inşallah..Doğum günü kutlu olsun bloğunun...sevgilerimle

Nilgün Komar dedi ki...

nice yıllara!!!

francesca mckennitt dedi ki...

Bence de iyi ki açmışsın :)
Güzel şeyler paylaşıyorsun, seviyorum ben bu blogu.

Biizn-i Hüda dedi ki...

nice senelere .. bende yeni blogculardanım umarım sizin kadar keyif alırım :)

Dijital Günlük dedi ki...

Polonya'da kulaklarım çınlayıp duruyordu bu sıralar... Çın çın çınnn derken burda buldum kendimi :)
Canım, daha nice güzel yıllarını görürsün blogunun inşallah! Son hız ilerliyorsun, seni durdurmak imkansız :) Yolun açık olsun!
Takipçilerin 1 milyon postların 10 milyon olsun :)))
Paylaşmaya devammm....

Yeşim dedi ki...

Tebrikler tatlım, nice güzel paylaşımlara :)

semforever dedi ki...

:D:D:D nice güzeller yıllara :D

Nihan SARI dedi ki...

canım,
nice blog yıldönümlerin olsun. sevgiler.bu arada alttaki çizim pek güzel ellerine sağlık.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

içimizdeki karnaval:tşk ederim inş:)
Nilgün Komar: teşekkürler Nilgün :)

francesca mckennitt:tşk ederim cnm bende seninkini seviyorum :)

Biizn-i Hüda: tşkler o zman sana hoş geldin diyelim :)) bence çok keyif alıcaksın :)

Dijital Günlük: uvvv kuzucum benim, çok çınlatıyorum kulaklarını aslında ama oraya anca gelio demek ki :)) sen vesile olmasan açılmazdı bu blog sayende var oldu :) inş daha nice güzel çizimlere paylaşımlara arkadaşlıklara :)) öpüyorum seni dikkat et kendine banada kargoyla kar yolla biraz yaa :)

Yeşim:teşekkür ederim yeşimcim :)

semforever: tşk ederim semoşcum :)

Nihan SARI: Nihancım çok saol inş daha güzel yıllar geçiririm blogumla :) begenmene sevindim :) sevgiler cnm :)

ŞANSLI dedi ki...

Ne iyi yapmışsın Berra'cım.Nice güzel paylaşımlara hep beraber.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Şanslıcım tşk ederim cnm .. hep birlikte inş :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

nice senelere

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

pempesinti tşk ederim :)

kadıkoyguzeldir dedi ki...

çok geç yazıyorum ama nice senelere gerçekten :) seni ilk bloxoo'da ayın blogu olunca görmüştüm,ayın blogu olmanla ilgili sevinçli samimi bir yazın vardı,ordan hoşuma gitmişti burası:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

özgecim bunu bilmiodum bak :)evet öyle bi yazım vardı hatta günün mü ayınmı neyse işte blogu oldugumu da sonradan öğrenmiştim :) çok saol cnm benim :) tşkler