6 Ocak 2011 Perşembe

berra der ki :)

Azıcık içimi dökeyim ne zmandır  böyle  yazmıyodum dimi hep çizim hep çizim nereye kadar cnm biraz da konuşalım :))

Bir süredir bloga bakmıorum bi süre derken  öyle  1-2 ay yada hafta değil 3-5 gün falancık :) ama bana çok uzun geldi nedense..Ve bi süredir de bişi çizmiorum ! neden ? çünkü nalet sınav yaklaştı 11 dersten sınav olucam ve ben hala 1 ders kitabından 2 konu çalışabildim..Sevmiyorum ders çalışmayı ya :/ tabir-i caizse  hep özenmişimdir inek olanlara ( yani çok çalışkanlara, çalışanlara böyle deriz ya hani o mana da, kimse alınmasın sakın ) ama yok kardeşim bende o yetenek yok  herşeyi yapıyım, en zor şeyleri de çiziyim,en berbat ödevleri de yapıyım ama ders çalışmıyım yaa :/  o kadar uyuz oluorum yani.. Tabi bazıları hariç mesela edebiyat - felsefe -sosyoloji bak bunları fena severim işte çalışmadan geçerim niye ? çünkü ilgi alanım olduğu için  sürekli araştırırım  bol bol okurum  o yüzden bunların dersleri  su gibi bişi benim için çiğnemeden yutarım o kadar iddalıyım yani :) ayy bide sen misin bunu diyen  bu derslerden şak diye kalırmışım aman Allah korusun..



Neyse sınavdan sonra bi gömülücem çizimlerin içine çizdiğimi atıcam buraya :) ama o zmana kadar normal yazılar ve şiirler yayınlıcam  çizim yoksa edebiyat var diğmi ama :)
he bir de alakasız fotograflar da böyle zamanlar için ideal :) illa konuya uyması gerekmiyor ki içimizi aydınlatsın o da yeter hem blogumuda boşlamamış olurum ..
şimdilik bu kadar ee fizy de gitti divshare e dönüş yaptım bende :)



Akon-Sory blame it on me



2 yorum :

ŞANSLI dedi ki...

İyi yaptın canım...Dök içini....Bende ders çalışmayı hiç sevmezdim.Daha doğrusu mecbur olduğum şeyler beni hep sıkmıştır.Halada öyle.Kolay gelsin sana.Şarkı güzeldi.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

çok doğru dedin cnm .. mecbur olunan şeyler sıkıyor insanı :) tşk ederim cnm :)