29 Kasım 2010 Pazartesi

♥♥♥Bu Hafta Sonu Biz ♥♥♥

Hafta sonu okula gittim..ödevimi yapmamıştım yapmakta istemiyodum ama neyse,sınıfa girdiğimde bir yenisi daha eklendi o  biriken ödevlere..çok sıkıcı bi konu yaa off hocam off .. 

neyse ders bitti okuldan çıktık kızlarla her zman ki  yerimize gidip orada yapalım dedik ..Ama sadece dedik  yaptık mı? hayır :) Ama boş durmadık da yani ,ne mi yaptık ? işte bunları :) 



bu minnakları  ben ve seher çizdik daha doğrusu kedi ve fareciği ben, diğerlerini de seher çizdi..duygucuk da saolsun büyük bi keyifle boyadı :) Kader kübra ve şerifede pür dikkat izledi :P :) ))ödev yapmaya gelince kimsenin canı istemio ama  söz konusu böyle çizimler olunca  hemen boyalara saldırıyoruz :) 
Turgay Hoca görmesin :) 


Bu hanım kızı da ben çizdim henüz ne olucagına karar veremedik  daha sonra  bunun üzerinde çalışmak lazm :) 


Bu arabayı kübüş çizdi  böyle göründüğüne bakmayın..Orjinal  mustang dir :) 

Tık Tık

24 Kasım 2010 Çarşamba

..

Bazen daha fazladır her şey 
Bir eşikten atlar insan 
Yüzüne bakmak istemez yaşamın 
O kadar azalmıştır anlam 

O zaman hemen git radyoyu aç bir şarkı tut 
Ya da bir kitap  oku mutlaka, iyi geliyor 
Ya da balkona çık bağır, bağırabildiğin kadar 
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor 

Ama fazla da üzülme, hayat  bitiyor bir gün 
Ayrılıktan kaçılmıyor 
Hem çok zor hem de çok kısa bir macera ömür 
Ömür imtihanla geçiyor 

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem 
Unutmam acı tatlı ne varsa hazinemdir 
Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem 
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir 

Bir şiirden, bir sözden 
Bir melodiden, bir filmden 
Geçirip güzelleştirmeden can dayanmıyor 
Yıldızların o ışıklı fırçası azıcık değmeden 
Bu şahane hüzün tablosu tamamlanmıyor

22 Kasım 2010 Pazartesi

Kasım Biterken Gidilmesi Gerekenler !

Kasım ayı bitiyor.Ama bitmeden  gidilicek bazı seminer-söyleşi, sergi vb.. Etkinlikler var.. Ben kendim için bi liste yapmıştım kaçırdıklarımı çıkardım listeden kalanlar bu kadarcık neyse ki bazıları aralık ayına kadar devam ediceğinden önceliği  kasım ayındakilere verdim aralık ayına kadar devam edenleri  daha sonra paylaşıcam..Şimdi bakalım neymiş onlar..

23 kasım


TRIO WANDERER ( klasik müzik )

Vincent COQ , piyano
Jean-Marc PHILLIPS-VARJABEDIAN, keman
Raphaël PIDOUX, viyolonsel


24 kasım 

27 kasım
Yazarlar Birliği -Yazarlığın saklı bahçesi
Ali Ural
Saat:14:30



27 kasım
Yerebatanda Şiir Akşamı 
Saat:19:00


Şimdilik bu kadar, bi aksilik olmazsa gitmeyi düşünüyorum hepsine tabi bi de iş çıkışı yetişme meselesi var..Zaten yarın sabahtan  önce doktora sonra diş doktoruna ordan da sultanahmete gidicem okula sonrada ofise gelicem akşam da yetişebilirsem harbiyede ki klasik müzik konserine gitmeyi düşünüyorum..uvv ne çok şey yapıcakmışım ya :) 


                        

yeni kitaplarım





Bayramda gezerken bi yandan  da kitap aldım..Dün oturup saydım kitaplarımı hepsinin içine adımı yazdım tek tek, tam 17 kitabım eksik kime verdim bilmiyorum.Belkide bazılarını kaybetmişimdir..Fırsat buldukça kitap alıyorum artık,şimdiden minik bi kütüphanem oldu bile ..Bu son aldıklarımla  birlikte tam 50 kitabım var şuan :) Daha istediğim çook kitap var ama önce bunları okumam lazım ..Bi de bunların yanı sıra minik kitap özetleri olan  kitapçıklar var içleri resimli iki tane de onlardan aldım..Kitaplara, resimli şeylere he bide çerçevelere hiç dayanamıyorum acaip zaafım var kitapçı önünden geçmemeye çalışıcam bi süre :) Henüz bi çerçeve koleksiyonum yok ama olması an meselesi..Aklımda harika fikirler var :) 

12 Kasım 2010 Cuma

Haftasonuna girerken " İskender PALA söyleşisi"


Birazdan kankamla  çıkıcaz ofisten..Taksime gidiyoruz İskender PALA'nın söyleşisine ,saat 20:00 de başlıcak gitmek isteyenler olursa  hala vakit var :)  Ordan da cafe sanata gidip bişiler yedikten sonra bowlinge gidicez .. E sonra da eve gideriz artık daha ne olsun dimi :) Aslında sevgili kankam  didem hanımcım  ordan beşiktaşa  geçmek istiyo ama  maalesef eve gidip ders çalışması lazım o yüzden bunlarla yetincek artık :) Belki bayrama kadar nete giremeyebilirim ..Şimdiden herkesin bayramını kutluyorum..
Bi de yavuz bey burdan size duyuruda bulunuyorum..Şu telefona bak artık yaa  :) Bak açmazsan bi daha aramıcakmış öyle diyo :) 


 Hafta sonu çizimi olsun mu bunlar :)  


11 Kasım 2010 Perşembe

minnet ve teşekkür











bi süredir buraya ne yazarsam yazıyım  altına o ara sık dinlediğim şarkılardan birini ekliyorum mutlaka ..fark ettim ki çogunluk sezen aksu ,evet bu ara genelde sezen dinliyorum iyi de geliyor..bu son zamanlarda daha önce bahsettiğim gibi  tuhaf acaip  haller içindeyim.. bunlar geçicek biliyorum  ama yinede insanlardan kaçar bir halim var..bütün tepkisizliğime kırıcılıgıma ragmen  hergün yanımda olan  sürekli bıkmadan yılmadan benimle ilgilenen kişiler var ve benim için çok önemliler..burdan onlara tşk etmek ve istemeden de olsa kırdıklarım için özür dilemek istedim..

mesela bu gün sevdiğim saydığım ve ender sanatçılardan olan selahattin hocamla konuştum..hep konuşuyoruz ama bu zor zmanımda bana güzel  nasihatlarda bulundu güzel örnekler verdi, dedi ki; "tarih nedenleri bahaneleri yazmaz,sonuçları yazar".ne kadar doğru..ne kadar kaçsamda konuşmak istemiyorum desemde iyi geldi bana,iki kelam edebildim gülebildim kendisine tşk ederim iyi ki varsınız hocam..sonra gökhan var bir de,ona bazen çok sinir bozucak şekilde  davranıorum, çileden çıkarmak deyim yerindeyse ..ama o saolsun herşeyime katlanıo ve yine beni konuşturmaya çalışıo bıkmadan sıkılmadan bu çekilmez hallerime  katlandıgın için sende saol gökhan her daim yanımda oldugunu bilmek güzel..sonra  kelebeğim Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ beyhan ve erhan var,minik kuşlarım benim sizi çok seviyorum yanımda oldugunuzu bilmek güzel..bu ara bana katlananlardan  biride sizsiniz öpüyorum sizi çok..sonra kankam didem var oda her zman yanımda olan iyi günde kötü günde her zman oldugunu bildigim arkadaşlarımdan biridir..iyi ki varsın sende kankacım ..sonra darlananadam diye çok sevdiğim biri var ki  bana nbr bunalım diye hitap edio ve hergün "hadi kızım  çık  gidelim bi yerlere  yürüyelim bak tek başına  galatada yürünmüyo ya, bu günde mi gelmiceksin demekten bıkmayan arkadaşım söz  gelcem ama bu günde olmadı işte sende iyi ki varsın ve seviliyosun bi gün galatadan başlayıp tüm haliç kıyısını yürücez inş :) ve son olarak sen varsın, ne yapmış olursam olayım hep yanımda oldun kızdın sinirlendin ama gitmedin yanımdan, iyi ki varsın bi tanem bugün  aldıgım güzel kır çiçekleri  için de tşk ederim..mis kokuları sayesinde yüzümde ki gülümseme yayıldı ve koca günü  kapladı  iyi ki varsın canım benim seni çok seviyorum 


daha çok  kişi var  ama bu isimler selahattin hocam hariç :) son zamanlarda çileden çıkarttıgım  kişiler oldukları için özellikle onları yazdım..yoksa bana destek olan diğer arkadaşlarımı ve blogdaşlarımı da unutmadım tabi ki.. sizlerde iyi ki varsınız  yorumlarınızla maillerinizle beni çok mutlu ettiniz hep..hepinizi kucakladım kocaman da öptüm :) 



10 Kasım 2010 Çarşamba

Hadi..Bu son iç çekişin olsun..



Acı ..Tek hissettiğim bu son zamanlarda..Zoraki gülüşler dışında ağzımı bile açmıorum..Kimseyle konuşmak istemiyorum,çünkü konuşursam kırıcı oluyorum..


Acı neydi? Yine bi insanın diğerine yaptıgı şeydi acı..Bilerek veya bilmeyerek..İnsanın canını yine başka bi insan acıtıyordu işte bu kadar basit..
Peki sonu var mıydı? Yoktu..
Dibe vurdugunu sanıp çıkmak için yine o canını acıtana uzatırsın elini..Zannedersin ki tutar çıkarır seni..Ama bilirsin zannetmek hayal! çünkü gerçek öyle olmaz..Elini uzattığın tutmaz hatta daha derine iter seni,ve anlarsın ki dibe vurmak da bişi değilmiş bir dip daha varmış dersin..
Çıkamazsın çaresiz kıvranırsın orda..Hakka sıgınırsın..Ve yine anlarsın ki kendinden başka hiç kimse tutmaz elini..Hayat hiç ilgilenmez bile senin düşmüşlüğünle çaresizliğinle o devam eder akmaya..O yüzden şimdi sen kendinin ellerinden tut kaldır kendini ..Çıkar o karanlıktan..Belki eksik ,belki yarım olarak devam ediceksin ama olsun,yakma hayallerini kalk! koş peşinden yine! bir çocugun kahramanı ol mesela ne biliyim küçük şeyler mutlu eder seni hep,büyük işlere kalkışma sen yine küçük şeylerle mutlu ol!küçük dünyanda küçük hayallerinle..
Hadi..Bu son iç çekişin olsun..
Ağlamak şu gelip geçici dünyada
Her şeye rağmen varolmak demek
Ağlamak yaşayan binlerce duygu
İnsanca ve coşkulu güzel bişeydir
Ağlamak güzeldir
Süzülürken yaşlar gözünden
Sakın utanma
Ağlamak güzeldir

3 Kasım 2010 Çarşamba

Son Zamanlar da !!!

Haddinden  fazla tuhaflaştığım,sorguladığım içinden çıkılması epey zorlaşmış bir durum içinde debelenip duruyorum..Ne bir faydam oluyor kendime,ne de sıyrılabiliyorum bu durumdan..İşten erken çıkıyor,eve gidiyor,sonra hemen yatıyorum..yemek yemek aklıma gelmiyor yada canım istemiyor..Tek istediğim kafam da ki seslerin susması!Bu da ancak uyuyarak mümkün oluyor..Ama uyunmuyor da..Bir sağa bir sola dönüp sabaha kadar gözler kapatılıp uyuyor gibi yapılıyor sadece..Saate bakılıyor Üç'ü on geçiyor..Sabah oluyor..Uykusuz bir güne daha başlanıyor..Önce çanta karıştırılıyor ilaç aranıyor..Çanta da ki ağrı kesiciler bitmiş,dolaba bakılıp bulunan ağrı kesici çok şükür en azından başımda ki ağrıyı durdurabilicem diyerek ağza atılıp yutuluyor,yutuluyor..


Sonra saçlar toplanıyor yüz yıkanıyor ayna da ki yüze bakılıyor ama tanınmıyor bu yüz..Pek önemsemeden ne bulursak  geçiriliyor bedene ve kapı çekilip çıkılıyor evden..Ağır aksak otobüs durağına gidiliyor..Sonra otobüs geliyor,cam kenarına oturuyorum başımı cama yasladım mı? yok saymaya çalıştığım ne varsa  üşüşüyor beynime..O kısa saydığım mesafe uzuyor bir türlü bitmiyor yol..Düşünceler,Kaçışlar,Pişmanlıklar,Çaresizlik,hepsi birden üstüme geliyor sanki..
Sonra..
Sonrası yine aynı kısır döngü
Bunalıyor..
Sıkılıyor..
Daralıyorum..
Saatleri geçirmeye çalışıyorum..Bir şeyler çizmek istiyorum ama kendimi veremiyorum..Sonra seni düşünüyorum ve hiç bir şey yapasım gelmiyor..

Ve ben hala haber bekliyorum senden

2 Kasım 2010 Salı

Mutlu Yıllar Bana

Dün doğum günümdü..Kutlayan herkese tşk ederim tekrar..Bana en güzel  süprizi yine ve her zman ki gibi kankam   yaptı..Güzel kandırdın beni didem  :)  iyi ki  varsın hayatımda, iyi ki kankamsın canımsın..Bir yılı daha geride bıraktım..Yazıcak hem çok şey var hem de yok..Bu yıl kendime  sadece şans diliyorum  ve umut hiç bitmesin istiyorum..


Bu şarkıda benim olsun bu gün