14 Aralık 2010 Salı

ve berra dayanamaz ilk sulu denemesini yapar :)

İlk suluboya denemesi diyebilirim buna biraz  kötü oldu su kabını devirince ağacımın dalları ne oldugu belirsiz gibi bişi oldu ama olsun dedim, vazgeçmedim ve tamamladım.. Oldum olası suluboya resim yapanlara  hep özenmişimdir ama kendim cesaret edemiodum hatta evdeki boyaları da kullanmıcam nasılsa diyerek dağıttım.. Ama geçen haftalarda suluboya aldım van gogh ..Dayanamadım  denicem dedim ve denedim..Biliyorum biraz nahoş oldu ama olsun  zmanla iyi şeyler olucaktır yani :)) Bu arada geçenler de özge ile bu suluboya muhabbeti oldu..tam bırakmıştım  suluboya resimlere bakmayı tam unuturkene tekrar aklıma sokan o oldu bi nevi :) 




Bi süredir ( yaklaşık olarak 3 hafta) yine uyku düzenim alt üst oldu gece saat 3 ten aşağı yatamıorum..Bende bu durumu değerlendirerek bol bol çizim yapıorum, hem gece çizmek daha bi güzel gelio bana..Bu semazeni de dün gece yaptım.. Bu resmi  Tokatta ki mevlevihane de görmüş bayılmıştım  tabi onun ebatı bi duvar boyundaydı, bende minik bi denemesini yaptım ..Yakında yağlıboya olarakta bi semazen  resmi yapmak istiyorum..Tabi uygun zamanı yakalarsam :)

6 yorum :

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Bence çok güzel olmuş..Emeğine sağlık..
Devam et lütfen :)

francesca mckennitt dedi ki...

Suluboyayla baş etmesi zor ama dağınık bir görüntü verdiği için hoşuma gider benim hep :)

komançi dedi ki...

çok başarılılar. eline sağlık.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

zeliha: cnm tşk ederim :) biraz sakarlık oldu ama bi dahakine daha dikkatli çalışıcam :) devam edicem :=)


francesca: evet zor oldu aslında suyu dengelemek birde teknik bilmeyince :) bende o dağınık etrafa taşmış görüntüye hasta oluorum..umarım bigün o görüntülerden biri de benim çalışmam olur :)


komançi: tşk ederim henüz başarılı değiller ama oldurcam inş :) çok saol :)

Dijital Günlük dedi ki...

Van Gogh suluboyaların hayırlı olsun canım, daha da güzel çalışmalar yapman dilegiyle... Van gogh suluboyanın tadını çıkar :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

saol kuşum benim :) ilk çalışmada sakarlıgımın azizliğine ugradım ama olsun .. fırsat bulursam yapıcam yine bişiler :) öptümm