6 Aralık 2010 Pazartesi

Resimli kitap özetleri


Bu Resimli kitap özetlerine bayılıyorum..En büyük zaafım kitaplar,ne zaman kitapçının olduğu caddeden geçsem sadece bakıcam diyorum ama  bi çıkıyorum 3-5 kitap almışım yine..Bi çeşit hastalık gibi ama kitapsız yaşayamam aşığım kitaplara ♥♥♥ Bu bi karış ebatın da ki resimli kitap özetçiklerinden bir sürü almayı düşünüyorum..Görselliğine vuruldum ne yalan söyliyim..Normal Kitaplar almanın yanı sıra  bi yandan da Türk Klasiklerini tamamlamaya çalışıyorum..100 temel eserim olsun istiyorum..Normal kitaplardan kasıt demek istediğim  günümüz yazarlarının kitapları,ve sevdiğim takip ettiğim yazarların kitapları ..Şuan elimde "Madam Bovary" var gece yatmadan önce okuduğum baş ucu kitabım..Yolculuk esnasında okuduğum kitap "Araba sevdası"  aynı anda  bi kaç kitap birden okumayı seviyorum..Madam bovary ilk zamanlar çok sıkmıştı onun yanı sıra Sergüzeşt ve Elif Şafak Aşk okudum şimdi Araba sevdasına geçtim ama bovary hala bitmedi :)) O bitince Danielle Steel - Kanatlar kitabını okumayı düşünüyorum..



Hiç yorum yok :