13 Aralık 2010 Pazartesi

natürmort falan fıstık






10 yorum :

çizer dedi ki...

ay elmalı olan yenesi :) sahi şey diyeceğim,sizin suluboya çizimleriniz var mı,ben hiç çizemiyorum da suluboyayla :P hani model kaparım dicem ama model de kapamam ben :) suluboyayla çiz diyorlar da denemedim ve zor geliyor,küçükken de hiç yapamazdım onu ,batardı heryer:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

özgecim bende hep kaçtım suluboyadan ama yapanlara çok özenirim :) bu gün bişiler yapıcaktım suluboyayla ama fırsat olmadı ben bişiler dener koyarım buraya ama bişiler kapabilicek kadar olur mu ilham verir mi emin deilim :) bu arada tşk ederim ..

çizer dedi ki...

:)) siz birde ebru yapsanız güzel şeyler çıkar gibime geliyor,hiç yaptınız mı ebru? yapmadım ama onu da merak ediyorum açıkçası

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Yok ebru yapmadım ama ebru ve hat yazmaya merakım çok :) seninle meraklarımız da benzio sanırım he özge :) ama işte herşeye birden yetişilmiyo .. ah ahh bıraksalar ben neler yapıcam da bırakmıolar işte :)

çizer dedi ki...

ay diyorum ben ebru kursuna mı gitsem napsam ama zaten çok iş birikmiş daha da başıma iş açmayayım diyorum,ama şu aralar bir fotoğraf çekme merağı geldi bana,belki bir de dijital(hani böyle tam fotoğrafçı foto makinelerinden) bir makine olsa,çeksem vs vs bla bla :) biraz da zamana ihtiyaç var sanırsam,ben çoğuşeyin belirli bir kısa zaman diliminde içiçe olmasını istiyorum,o kötü ya:) heryere yetişilmiyor

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Vaktin varsa gidebilirsin aslında ebru kursuna..sende okuyosun sanırım ..işte her şey bi arada olsun istiyoruz ama olmuo :=) bende keman ve fotograf kursuna gidiyim dedim ama hiç boş günüm yok ilk boş zamanımda yazılıcam kursa.. bende hepsini bi arada götüreyim istiyorum bi yandan hikaye yazıorum .. bi yandan çiziyorum ee bi de çalışıorum :) hafta sonuda okula gidiyorum .. yakında hafta içi akşam da özel ders alıcam kısmetse :) gördüğün gibi zaman yetmio :) aslında tek bi şeye odaklanmak en iyisi ama onu da yapamıoruz işte doyumsuzum ben bu konularda galiba..

rengarenkli dedi ki...

çok güzel çizimleriniz. resim yapmak insanı çok rahatlatıyor değilmi?
rengarenklidunya.blogspot.com

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

rengarenkli: tşk ederim :) evet çok rahatlatıyor bir nevi terapi gibi birşey :)

Sakar Hafiye dedi ki...

DİĞERLERİ DE GÜZEL AMA İBRİKLİ RESİM BİR HARİKA. MAŞAALLAH .

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Sakar hafiye tşk ederim :)