1 Aralık 2010 Çarşamba

♥Mimlendik mi ? eeeveeeettt :) ♥

Sevgili blogdaşım Bir Güzel Çift beni mimlemiş.Tşk ederim Ayşenurcuuumm ♥ bende elimden geldiğince cvplamaya çalıştım..



1-En sevdiginiz kelime?
Seni Seviyorum  :) Ya ben aslında bu sıra hiç bişiyi sevmiorum ama bu kelimeyi hep sevmişimdir.


2- Nefret ettiginiz kelime?
Bakarız, duruma göre evet ve hayır lar 


3- Ne sizi heyecanlandirir?
Yeni keşfettiğim  herşey heyecanlandırabilir..


4- Heyecaninizi ne oldurur?
Hiç bir şey öldürmez :)


5- En sevdiginiz ses?
O'nun sesi  - Keman sesi-Çello Sesi-Kuş sesi- Hamster sesi :) 


6- Nefret ettiginiz ses?
Korna sesi- gıcırdayan kapı sesi- başka aklıma gelmio şimdi 


7- Hangi meslegi yapmak istemezsiniz?
Bankacı olmak istemezdim kesinlikle ( bu sıra bankadan çıkmıorum ondan galiba bu sinir)


8- Hangi dogal yetenege sahip olmak istersiniz?
İnsanların aklını okuyabilme yeteneğine :))


9- Kendiniz olmasaydiniz kim olmak isterdiniz?
Kendim olduğm için mutluyum ben  ( her nekadar depresyondan çıkamasamda :) ama illa biri olmam gerekiosa bi Davinci yada Rembrant yada Mihri Müşfik Hanım ve yada Frida Kahlo olmak isterdim :) ehm ehm  çok mu şey oldu ya :)


10- Nerede yasamak isterdiniz?
Bi süre New York, Paris sonra hayatımın geri kalanında Venedikte yaşamak isterdim..


11- En onemli kusurunuz?
En önemli sayılır mı bilmiorum ama çok fazla iyi niyetli oluşumu sevmiorum hep üzülen ben oluorum ya :/ bir de moralim bozukken suratsız oluyorum,kahretsin ki bunu dışarıya yansıtıyorum ve herkes anlıo uyuz oluorum  :)


12- Size en fazla keyif veren kotu huyunuz nedir?
Şimdi buna nasıl cvp versem bilemedim:) hem keyif vericek hemde kötü bi huy olucak hımm..bulamadım ya kötü huyum yok  demek ki :) 


13- Kahramaniniz kim?
Kahramanım olmayı hakedicek biri çıkana kadar tek kahramanım kendimim.


14- En cok kullandiginiz kotu kelime nedir?
Yürü git leenn :) ya içinde kötü kelimesi geçen herşey bana uzak galiba melaike gibi kızım ya :) 


15- Su an ki ruh haliniz?
karmaşık ,ne hissettiğimi bilmiorum,Depresyondayım demeye dilim varmıyo :) Hatta şizofren olmaya başladığımı düşünenler var.. Bi de bu çıktı başımıza iyi mi 


16- Hayat felsefenizi hangi slogan ozetler?
Yaptım olacak :) Birşey benim değilse yeterince istemediğimdendir. ( Çok iddaalı  biliorum :P 


17- Mutluluk ruyaniz nedir?
Mimar Sinanı bitirip kişisel sergi açmak ♥ ve sonrasında küçük bi tasarım dükkanı açmak  he bide pembe bi vosvos :)


18- Sizce mutsuzlugun tanimi nedir?
Şuan mutsuzum  ve tanımlayamıyorum .. 


19- Nasil olmek isterdiniz?
Yatağımda uyurken 


20- Oldugunuz zaman cennete giderseniz Allah'in size ne soylemesini istersiniz?
Buna bi cvbım yok..



Evet Şimdi sıra geldi son darbeyi vurmaya :) kimleri mimliomuşuz bakalım :))

Katre-i Matem

Çizim Defteri 

Moda(e)rator

Bal Böcükleri

Acemi  Tasarımcının Portfolyosu

Cadde Moda

Dijital Günlük

Meraklı Beti

Kimsesiz Kelimeler

Styleylül


13 yorum :

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Berrrraaa ben Ashley bak bu yeni bloğum diğerini sil izleme listenden bunu ekle istersen.İstersen eklemeyebilirsin de :) Ama artık buradayım aklında bulunsun.Arada ziyarete gelirsin değilmi ?

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

cnm benim ekledim ve yeni bloguna ilk yorumumu yazdım bile :) tabi ki gelicem ne demek :) çok güzel olmuş cnm eline sağlık

Didemce... dedi ki...

Kankacım aldım... Teşekkürler mİm için...

bir güzel çift dedi ki...

ne güzel cevaplar...okurken çok keyif aldım...sevgilerle canım...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Didoşum rica ederim cvpları beklioruz kankoş :)

Bir güzel çift tşk ederim cnm ancak yayınlayabildim :) bu kafayla bu kadar oluyo :)

Time 1988 dedi ki...

berraacım aldım miminiçokkkkk teşekkür ederim ışık hızıyla cevaplamaya çalıştım ama hiç acımamışsın bana ya bu kızcağızın ilk mimi basit sorayım dememişsin zordu soruların :p benmi zorlandım yoksa nee :)

MODA GEZGİNİ dedi ki...

çok güzel cevaplar verdiğin için yüreğine saglık canım.blogun harika izleyicin oldum:)öptüm

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

Berra ,
daha önce benzerlerini yapmıştım kabul edersençok sevinirim. Çok teşekkürler hassasiyetin için:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Time 1988 : hehe rica ederim cnm du bakıyım bi neler demişsin :)

Moda Gezgini : cnm tşk ederim bende seni takibe aldım :) sevgiler mucu mucu :)

Modaerator : cnm ne demek tabi ki kabul ederim :) ..

SerpiL dedi ki...

eğlenceli bir mim en kısa zamanda cevaplayacağım:)teşekkürler

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

serpilcim tşk ederim cnm :) beklioruz merakla :)

Dijital Günlük dedi ki...

Mim için teşekkürler Berra, en kısa zamanda bende bir mim yağmuruna tutayım milleti :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ne demek cnm yaa :) tut tabii ama şu gezdiğin yerlerin postlarını yayınla önce merak ettim detayları :))