7 Aralık 2010 Salı

çok dertliyim ya :)

Geçen haftadan beri twitter'dan da anlaşıldığı gibi ödevlerden yakınıp duruyorum..Ben ki çizim manyağı bi kızım  ama ödevlere gelince yapmak istemiyorum..Neden ? Çünkü ödevler çok uyuz yani direk çizim değil,grafik tasarım okuduğum için abidik gubidik  şekillerden parçalar çıkarmak falan bunlarla uğraşıyoruz..Geçen gün Google da aratıyorum verilen ödevi bakayım neler var nasıl yapılır falan bi esin kaynağı aradım durdum,ama yok bi tane bile çıkmaz mı kardeşim ? Hiç mi kimse görsel olarak eklememiş,ben yandım başkaları yanmasın dememiş cıx cıx ..Neyse o bahsi geçen ödevi yaptım  teslim ettim  fotosunu  çekip  koyucam buraya da benim gibi arayıpta bulamayanlar en azından nası bişi olduğunu görsünler dimi..Şimdi onu şiddetle sollayan  diğer uyuz ödeve geldi sıra onuda geçen hafta yapmak lazım gelmişti ama ben  yapmadım.Zaten yapanların ki de pek işe yaramadı hoca beğenmedi..Neymiş efendim  bi obje şekil mekil  her neyse işte  üstüste çizicez altta kalanların da çizgileri silinmicek onlarda görünücek vıt vıt vıt....Bende dün akşam düşündüm taşındım ve kelebeklerle bi kompozisyon çizdim..Kelebekler durumu kolaylaştırdı görsel olarak  içleri dolu olduğu için üst üste getirmeye gerek kalmadı :) Yoksa diğer türlü içinden çıkamazdım..Bu hafta okulda o yaptığım kelebekler diyarının aynısını  tekrar yapıp içini guaj boya ile değişik renklerle boyadık mı  tamamdırrr..bitince buraya da koyarım..


Dün gece saat 01:20 olmuştu ben hala çiziyodum..Uyku düzenimi alt üst etti bunlar (sanki çok düzenliymiş gibi) hepten şekil deiştirdim..Çizmesine çizdik ama ya o guajlar  benim kağıda tutmazsa kabarırsa  diye ikinci bir tekrarını yapmadan bi deneyelim dedim..Sonra baktım  kabarma falan olmadı ,ama boyayı fazla sıkmışım  ki atmaya da kıyamadım..Derken masaüstü resmim de ki cicişler geldi aklıma fırçada ki kalıntılarla işte bu cicişleri çizdim.. :)








tık tık
Bu şarkıya da bayılıyorum ya 

5 yorum :

yarimay dedi ki...

uii ne tatlilar ;)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hehe dimi :) ciciş onlar ciciş:) tşk ederim cnm ..

Time 1988 dedi ki...

iyiki kıyamamışsın boyalara :)

coraline dedi ki...

çok tatlılar,bayıldım:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

time cnm tşk ederim hehe sevindim :)

caroline tşk ederim cnm :)