29 Aralık 2010 Çarşamba

Bitmiş halini yayınlamayı unutmuşum..

iki adet kompozisyon  :)








12 yorum :

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

kızım sen beni bitidin yahu süper!

Red Riding Hood dedi ki...

Valla kızımın git gör anne dediği kadar varmış bloğun Berra'cım.Ben Ashley'nin annesi :))))

Yeni yılda mutluluk ve sağlık dolu günler sizinle olsun.

Merry *. • ˚ ˚ •. ★ ★ Christmas. *. °. ° * * ★ ★ Joyeux. • ˚ ˚ ★ ★ ˛ ˚ ˛ •
•. Noël ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门
°º ♫°° ♫♫ °º ♫°° ♫♫ °º ♫°° ♫♫ °º ♫°

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

edacan yerim bende seni ya :)) tşk ederimm

Sevgili Ashley'nin Anneciği çok tşk ederim ziyaretinize çok mutlu oldum kii :)) Ashleyciğimi de çok çok öperim sevgiler :)

francesca mckennitt dedi ki...

İkisi de birbirinden güzel :) Çok güzel bir enerji veriyor resimlerin.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ne demek Berroşum mucxxxx

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

franceca cnm valla sevindim bak böyle düşünmene :) çok tşk ederim öpüyorum nanaktan :)

pozitif enerji yayan edoşum seni de kocaman öptüm nanaktan :)

NiLaY dedi ki...

sen harikasın canım ya ne diyeceğimi bilemedim, çok beğendim :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

nilaycım tşk ederim çok mutlu oldum sevindim begenmene :))

çizer dedi ki...

ben şimdi tivitır dan geliyorum ,whos.amung.us'a gir,ordan online sayaç modeli seç ,sayacın kodunu da gel blogger panelinden "html ekle" gibi bir kısmı olacak,heh işte oraya yapıştırıp kaydet :) senin de çılgınlar gibi sayacın olsun berracığımm ;)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ahahah ya özge sen adamı kopartırsın ya :)) çılgın kız seni :) cnm benim bende o dediğin siteden yaptım yapıştırdım ama çıkmadı yaw :) bende vazgeçtim çokta fifi yani dedim :)):P

çizer dedi ki...

aa hadi ya olmadı demek o,ama bir süre sonra olmayınca içe bayılganlık ve üşengeçlik geliyor ,hani ben kendimden biliyorum şahsen :P

bu arada ben demin farkettim,ben burayı izlemiyormuşum???? ben de izlediğimi zannediyorum panele de baktım Allah Allah yayın panele gelmedi falan diyorum,halbukii teee ilk açıldığı zamanlardan buralarda dolanan birisiyim :) heralde direkt tivitırdan yazılara girdiğim için ben izlediğimi falan zannediyordum :) neyse beybi şimdi izliyorum ;) hadi ben kaçayım yemek soğudu içerde ya

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

aynen aynen bana da bıkkınlık geldi cnm ugraşamam sayaç parçasıyla şimdi :) :P

hımm.. bende izlediğini sanıorum..halbuki sen hep buralardaydın zaten :) tşk ederim cnm benim, hadi sana afiyet bal olsun ..öpüyorum çok