21 Aralık 2010 Salı

biraz eskiz molası iyi gelir

bi süredir ugramıorum bloguma ama nedenlerim var tabi ki :)) ödevlerim baya zorladı, bu hafta onlarla ugraştım ve nihayet bitti ama başka bi ödev daha var onu da yapsam rahatlıcam..Bi süre ödev dışında bişi çizmicem dedim  ama dayanamadım ..Yine bişiler çizdim..Netten  bulduğum bazı resimler hoşuma gitti bende  onlardan yapmak istiyorum  hatta dün  minik bi tual bile aldım onlar için ve renkli resim kağıtları  tabi ki :) şu cağaloğluna  girmeyeyim yeter ki  direk hakikate dalıyorum ne var ne yok lazım olmasa bile alıyorum  yaa..bi kitaplara bi de resim malzemelerine inanılmaz zaafım var bakıp çıkıcam diyorum  çıkıyorum ama sadece bakıp değil alıp çıkıyorum..Neyse işte bu ödevlerden dolayı  yapmıcaktım ama yaptım yine..Aslında sınavım var ders çalışmalıyım ama bazen öyle bir  resim yapmak gelio ki içimden fesuphanallah diyorum isteyince gelmez :)  iş yerinde bile fırsatını buldum mu  yapıorum  : )) ee birde bu ara kafayı küçük prense sardım dün çizdim  hatta ..bu posttan sonra yayınlarım onuda ..




2 yorum :

ŞANSLI dedi ki...

Canım Allah kolaylık versin.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

saol cnm gerçekten bu sıra allah kolaylık versin bana :)