28 Aralık 2010 Salı

Ben ve Postanedeki Memur Arasındaki Dialog


Kitap etkinliğimiz için kitapların iç kapağına pul yapıştırıp üzerine de mühür bastırmamız gerekiyor.Ama memur bi türlü basmadı ne yaptımsa bastıramadım..Benim gibi bastıramayan bi kaç arkadaş daha var :) onların da aralarında gecen dialoglar buna benzer ama becremin kisine baya gülmüştüm :) Bu da benim mühür bastırma çabalarımın dialogları ..


memur-buyrun sizin gönderi ne ? 
ben-merhaba ee kitap göndericem 
memur-kargo mu olucak ?
ben-hayır normal mektup gibi gidicek 
memur-tamam zarfa koyun onu,adresi yazın üstüne..taahhütlü mü taahhütsüz mü?
ben-yok benim ki taahhütsüz olucak 
memur-tamam ama geri gelmezse sorumlu değiliz 
ben-ee nere gidicek gelmezse?
memur-o zaman taahhütlü yapıcaksınız 
ben-hım..yok böyle yollamak istiyorum ben..bi pul alabilir miyim ?
memur-ne pulu ? napıcaksınız ki 
ben-pull hani mektup zarflarına yapıştırılanlardan 
memur-kaç kuruşluk olsun 
ben-fark etmez pul olsunda kitaba yapıştırıcam 
memur-ona olmaz ki ablacım zarfa yapıştırıcaksınız 
ben-yok ben kitabın içine yapıştırıcam bu bi etkinlik kapsamında siz de pulun üstüne mühür basar mısınız ?
memur-yok oraya basmıoruz yasak öyle  
ben-ya bu etkinlik için ama yani dışına deil de kitaba bassak olmaz mı ?
memur-yok olmuyo öyle ne etkinliği bu 
ben-kitap ( burada  bana kal gelir)
memur-hımm..( bana ve kitaba yan bakış atar) 
ben zarfa adresi yazdım pulu da iç kapağa yapıştırdım ve tekrar adamın yanına geldim 


ben-ee şurayada bi mühür alıyım 
memur-ablacım olmaz öyle yasak yani hem napıcaksınız ki  böyle 
ben-(töbee sensin abla bee sanane be kardeşim amma meraklı çıktın alttarafı bi mühür basıcaksın) nasıl yasak ki ne neyse basmıosunz yani şimdi 
memur-yok basmıoruz zarfa basıcaz ( ahahah bende adama kal getirdim ve sonunda verdim kitabı)
ben-tamam peki ee ne kadar tuttu ?
memur-3,50 
ben-buyrun 
memur-para üstünü uzatır
ben-merci 
memur-arkadan seslenir "bayan kitap kaybolursa takip edemezsiniz ama"
ben- ....iyi günler 

Hiç yorum yok :